Ponowne zatrudnienie pracownika po 3 miesiącach przerwy

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
basik.1
Posty: 9
Rejestracja: pn, 27 czerwca 2011 15:33

Ponowne zatrudnienie pracownika po 3 miesiącach przerwy

Post autor: basik.1 » wt, 23 sierpnia 2011 11:30

Witam,
nie wiem jak mam postąpić, pracownica była zatrudniona od 10.10.2010 do 30.04.2011, umowa została zakończona z dniem 30.04, został naliczony ekwiwalent za niewykorzystany urlop.
Teraz tj. od 16.08 ta sama osoba ma być ponownie zatrudniona na umowę o pracę.
Niew wiem jak mam ją nanieść do programu, czy utworzyć nową osobę i od początku wszystkie dane i nową umowę i wszystkie naliczenia, urlopy, czy może w tych danych które miałam tworząc nową umowę( dodatkowe zatrudnienie) ale jak wówczas przeliczyć limit urlopu na dany rok ??
Proszę o wyjaśnienie,
dziękuję
mh

Post autor: mh » wt, 23 sierpnia 2011 13:40

Witam
pod żadnym pozorem nie dodajemy ponownie pracownika w oknie "Pracownicy". Należy w menu "Aktualne zatrudnienie" utworzyć nowe, dodatkowe zatrudnienie, wprowadzić umowę o pracę i analogicznie jak w zatrudnieniu Podstawowym naliczyć limit urlopu. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ