Problem z RP-7

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Andrzej
Posty: 129
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42

Problem z RP-7

Post autor: Andrzej » śr, 09 stycznia 2013 11:57

Nie wiem czy ktoś ma taki problem, próbuje wydrukować RP-7 i zawisa mi cały program nie mogę nic zrobić :(
1. możliwość czekać i to sprawdziłem po okołu 8 minutach migneła mi biała strona i program zaczął działać
2. restart kompa

Program to wersja 3.36.2 z 23.11.2012 r. z godz. 11:30
System to Win 7 HP
mh

Post autor: mh » pn, 14 stycznia 2013 9:24

Witam
proszę przeprowadzić oczyszczanie dysku, jeżeli to nie pomoże proszę o kontakt telefoniczny z serwisem oprogramowania.
Andrzej
Posty: 129
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42

Post autor: Andrzej » wt, 15 stycznia 2013 12:19

Wyczyściłem dysk, nie wiem czy to pomogło czy nie ale i tak RP-7 bardzo długo się ładuję tak około 1-2 minut robiłem RP-7 jakoś na początku 2012 i wskakiwało po parunastu sekundach coś macie w programie chyba nie tak.
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » śr, 16 stycznia 2013 5:42

Proszę sprawdzić, jakie opcje ma Pan zaznaczone w Ustawienia->Środowisko->Zaawansowane, w części "Wydajność i bezpieczeństwo". Opis, do czego służą poszczególne możliwości, jest dostępny pod klawiszem F1.

Proponuję opcję "Zawsze odświeżaj zawartość tabel" pozostawić bez zaznaczenia. Zasadniczo ma ona znaczenie przy pracy sieciowej, ale pracując na domowym komputerze (z serwerem SQL na tym samym komputerze, co program) również zauważam wpływ zaznaczenia w/w opcji. Gdy jest zaznaczona, wydruk RP-7 tworzy się dłużej. Z tym, że u mnie jest to różnica 2-3 sekund.

Pozdrawiam.
aden045
Posty: 1
Rejestracja: śr, 06 marca 2013 11:51

Post autor: aden045 » śr, 06 marca 2013 11:52

"Nie wiem czy ktoś ma taki problem, próbuje wydrukować RP-7 i zawisa mi cały program nie mogę nic zrobić
1. możliwość czekać i to sprawdziłem po okołu 8 minutach"????
GuL
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » czw, 07 marca 2013 10:22

a inne wydruki działają? przyda się kontakt telefoniczny z serwisem
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
sunniva
Posty: 1
Rejestracja: czw, 13 czerwca 2013 7:15

Post autor: sunniva » czw, 13 czerwca 2013 7:18

Proszę skontaktować się telefonicznie z serwisem w tej sprawie. Zdiagnozowanie przyczyn błędu nie jest możliwe na poziomie forum.
ODPOWIEDZ