Nie wypłacone wynagrodzenie a ZUS

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Ulla
Posty: 24
Rejestracja: pt, 27 lipca 2012 9:55

Nie wypłacone wynagrodzenie a ZUS

Post autor: Ulla » wt, 09 lipca 2013 12:21

Witam
w jaki sposób ustawić dane w liście płac jeśli wynagrodzenie zostało naliczone ale nie wypłacono go pracownikom . W związku z tym deklaracje do ZUS powinny za dany okres być "zerowe" . Ale przy wprowadzaniu listy płac program nie chce jej "przyjąć" jeśli nie podam daty wypłaty wynagrodzenia a jak mu datę podam kiedy powinno było być wypłacone (pomimo że nie było) to on traktuje to jako że zostało wypłacone i nalicza ZUS . Czy są jakieś ustawienia które można zmienić ?
Listę płac muszę naliczyć ponieważ jest ona księgowana do kosztów NKUP jako nie wypłacona.
Awatar użytkownika
TomekK
 
Posty: 293
Rejestracja: pt, 01 kwietnia 2005 9:45
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: TomekK » wt, 09 lipca 2013 13:16

W programie nie ma takiej opcji nie rozliczaj do ZUS a data wypłaty jaki i okresy wynagrodzeń i nieobecności bezwzględnie wymagane .Najłatwiejszym sposobem by program przygotował "zerówki" jest albo skasowanie listy płac albo przesunięcie jej daty wypłaty na inny miesiąc niż wykazywana deklaracja, po eksporcie do ZUS przestawiasz ją z powrotem
Ulla
Posty: 24
Rejestracja: pt, 27 lipca 2012 9:55

Post autor: Ulla » wt, 09 lipca 2013 13:33

dziękuję - przestawię datę
pozdrawiam
ODPOWIEDZ