Na mocy przepisów ustawy, pracownik samorządowy zatrudniony w mojej jednostce zostanie (za porozumieniem) przeniesiony do pracy w innej jednostce samorządowej. W związku z tym mam pytanie jak należy zaznaczyć tę zmianę w systemie. Nie następuje rozwiązanie stosunku pracy. Dotychczasowe obowiązki pracodawcy przejmuje nowy zakład. Wszystkie uprawnienia pracownicze przejmuje nowy pracodawca.
W tej sytuacji nie wydaję świadectwa pracy. Nie wiem który wariant zaznaczyć, żeby w kolejnym miesiącu ten pracownik nie pojawił mi się na liście płac. Ale będę musiała wypłacić mu "13-tkę".
Dziękuję za pomoc.
Przeniesienie pracownika samorząd.
Re: Przeniesienie pracownika samorząd.
Jeżeli dotychczasowe obowiązki pracodawcy przejmuje nowy zakład i nic poza wypłatą "13" nie będzie już więcej u tego pracownika robione w dotychczasowym programie, to aby nie pojawiał się na liście płac wystarczy go po prostu na nią nie nanosić.
Aby przy nanoszeniu na listę płac wszystkich pracowników, nie uwzględniało tego jednego, można go przenieść do osobnego działu i włączyć filtrowanie pomijające ten dział. Można także skorzystać z przypisania pracowników do różnych grup i przy nanoszeniu wybierać tylko z wybranej grupy listy płac. Można nawet zakończyć tą umowę i skorzystać z opcji "obejmuje tylko umowy o pracę w okresie wynagrodzeń" (przy nanoszeniu na LP). Możliwości są różne. Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jeśli o co innego, to należałoby bardziej sprecyzować zagadnienie.
Aby przy nanoszeniu na listę płac wszystkich pracowników, nie uwzględniało tego jednego, można go przenieść do osobnego działu i włączyć filtrowanie pomijające ten dział. Można także skorzystać z przypisania pracowników do różnych grup i przy nanoszeniu wybierać tylko z wybranej grupy listy płac. Można nawet zakończyć tą umowę i skorzystać z opcji "obejmuje tylko umowy o pracę w okresie wynagrodzeń" (przy nanoszeniu na LP). Możliwości są różne. Mam nadzieję, że to o to chodzi. Jeśli o co innego, to należałoby bardziej sprecyzować zagadnienie.