czy jest możliwość aby zasiłki chorobowe nie wchodziły w kwoty brutto a wchodziły tylko do przychodu brutto???
np dla mnie jest to uciążliwe przy ustalaniu kosztu wynagrodzeń muszę wtedy dodatkowo odejmować
zasiłki chorobowe - wynagrodzenie brutto
- Renata
- Posty: 185
- Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
- Kontakt:
Pole systemowe Wynagrodzenie brutto = łączne wynagrodzenie pieniężne brutto.
Gdyby zasiłki wchodziły jedynie do przychodu, oznaczałoby to, że jest to świadczenie rzeczowe (nie-pieniężne), jak np. bony świąteczne.
Być może pomocne będzie Pani zestawienie dostępne w menu Raporty -> Zestawienia płacowe -> Koszty.
Proszę zaznaczyć podział na pracowników i wybrać daty od-do za odpowiedni miesiąc wynagrodzeń.
W ten sposób uzyska Pani zestawienie wynagrodzeń, składek ZUS, NFZ i podatku wraz z przejrzyście wydzieloną kolumną z zasiłkami.
Ewentualnie można by dobudować (we własnym zakresie bądź na zamówienie w Serwisie) pomocniczy składnik, który będzie obliczał na liście płac kwotę wg wzoru: Wynagrodzenie brutto - Zasiłki ZUS.
Pozdrawiam.
Gdyby zasiłki wchodziły jedynie do przychodu, oznaczałoby to, że jest to świadczenie rzeczowe (nie-pieniężne), jak np. bony świąteczne.
Być może pomocne będzie Pani zestawienie dostępne w menu Raporty -> Zestawienia płacowe -> Koszty.
Proszę zaznaczyć podział na pracowników i wybrać daty od-do za odpowiedni miesiąc wynagrodzeń.
W ten sposób uzyska Pani zestawienie wynagrodzeń, składek ZUS, NFZ i podatku wraz z przejrzyście wydzieloną kolumną z zasiłkami.
Ewentualnie można by dobudować (we własnym zakresie bądź na zamówienie w Serwisie) pomocniczy składnik, który będzie obliczał na liście płac kwotę wg wzoru: Wynagrodzenie brutto - Zasiłki ZUS.
Pozdrawiam.