Problem z Z-3

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
fenix
Posty: 47
Rejestracja: śr, 01 sierpnia 2007 14:13

Problem z Z-3

Post autor: fenix » pt, 02 grudnia 2016 9:32

Mam problem z Z-3.
Pracownik ma stałe wynagrodzenie z umowy + premie (pomniejszane proporcjonalnie do nieobecności).
Na Z-3 w Pkt. 11 R2Płatnik wykazuje:
- w kol. 6 - wynagrodzenie zasadnicze z umowy (prawidłowo)
- w kol. 7 - premie, które są pomniejszane proporcjonalnie (prawidłowo)
- w kol. 8 - wynagrodzenie za urlop. (przyjmowane w kwocie faktycznej) (prawidłowo)

Jednak w miesiącach, których pracownik miał urlop kwotę wynagrodzenia za urlop prawidłowo wykazaną w kol. 8 program również dodaje do premii wykazanych w kol. 7. Czyli kwota ta jest wykazana dwa razy: w kol. 7 i 8.

Może mam coś źle ustawione?
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » pt, 02 grudnia 2016 16:11

więc premie nie powinny być pomniejszane o urlop?
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
fenix
Posty: 47
Rejestracja: śr, 01 sierpnia 2007 14:13

Post autor: fenix » pn, 05 grudnia 2016 9:22

Premie są pomniejszane o czas nieobecności z powodu urlopu.
Dlatego wykazywane są w kol. 7.
Ale w miesiącach, w których pracownik miał urlop w kol. 7 do wartości premii dodawana jest wartość z kol. 8 (gdzie są wykazywane wynagrodzenia za urlop przyjmowane w kwocie faktycznej bez uzupełniania).
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » wt, 06 grudnia 2016 13:52

To ma być nie przeliczany do Z3 urlop czy premia ma być pomniejszana o urlop na Z3?
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
fenix
Posty: 47
Rejestracja: śr, 01 sierpnia 2007 14:13

Post autor: fenix » śr, 07 grudnia 2016 10:09

Wynagrodzenie za urlop wykazywane jest prawidłowo w wartości faktycznej w kol.8. (nie podlega ono uzupełnieniu)

Jednak R2Płatnik dodaje to wynagrodzenie również do kol. 7 - przez co wykazuje je zarówno w kol. 7 i kol.8. (Powinno być tylko. w kol. 8).

W kol. 7 są wykazywane składniki wynagrodzenia, które są uzupełniane za czas nieobecności w pracy (premie), a wynagrodzenie za urlop wykazywane jest w kwocie faktycznej i nie podlega uzupełnieniu (kol. 8).
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » pt, 09 grudnia 2016 8:39

Trzeba się upewnić jak składniki wchodzą do podstawy urlopu i chorobowego oraz jak są pomniejszane
i np jeśli jakiś składnik wchodzi do podstawy urlopu to nie powinien wchodzić do podstawy chorobowego w całości - czy to z angażu, czy nominalnie, czy być uzupełniony o urlop.

A tak poza tym to chyba ciężko taki temat na forum przedyskutować.
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
ODPOWIEDZ