karta pracy

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
wanda
Posty: 67
Rejestracja: wt, 15 maja 2012 15:00

karta pracy

Post autor: wanda » pn, 09 stycznia 2017 8:40

System nie zapisuje w karcie pracy, nieobecności pracownika z powodu delegacji trwającej dłużej niż 8 godzin. 2 stycznia br. zrobiłam aktualizację programu (w sumie niepotrzebnie) i od tej chwili jest problem.
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » pn, 09 stycznia 2017 11:07

Proszę sprawdzić - Zbiory - Wybór firmy - pozycja firmy - Parametry - Karty pracy - Ustawienia podstawowe - opcja: Włącz pobieranie czasu pracy z ewidencji delegacji.
<i>zanim zapytasz naciśnij F1</i>
wanda
Posty: 67
Rejestracja: wt, 15 maja 2012 15:00

karta pracy a delegacja

Post autor: wanda » śr, 11 stycznia 2017 12:21

Właściwa opcja w parametrach jest włączona. Dodam, również że na delegacji jest wyłączona opcja Poniżej 8 h. Czy jest możliwe, że odpowiednia ikona pojawi się w karcie pracy, dopiero, gdy zostanie rozliczona delegacja i zostanie wykazane, że delegacja trwała powyżej 8 godzin? We wcześniejszej wersji już w momencie wypisywania delegacji zaznaczałam opcję trwania delegacji i odpowiedni zapis utrwalał się w karcie pracy.
ODPOWIEDZ