www.reset2.pl • przeniesienie pracowników do nowej działalności
Strona 1 z 1

przeniesienie pracowników do nowej działalności

: sob, 18 lutego 2017 8:38
autor: berkel71
witam,
jak najwygodniej zorganizować przeniesienie danych pracowników i innych (R2 Płatnik35, R2 Księga) z likwidowanej dg do nowej (na małżonka); nowa działalność przejmuje wszystkie obowiązki związane z pracownikami, z ciągłością zatrudnienia - można to zorganizować w tym samym programie na tej samej licencji? czy trzeba dokupić wersję na więcej niż 1 firma? potrzebna jest nowa licencja?

: pt, 24 lutego 2017 12:32
autor: AB
W celu przeniesienia pracowników do nowej firmy, należy wykonać następujące działania:
A) Stara firma
1) Zakończenie umów o pracę
2) Wyrejestrowanie z ZUSu (ZWUA)
3) przeniesienie do historii zatrudnienia (wygenerować bilans zamknięcia)
4) Eksport danych kadrowych (zbiory -> eksport danych kadrowych; zaznaczyć bilans zamknięcia)
2) Nowa firma
1) Import danych kadrowych
2) Wprowadzenie umów o pracę
3) Rejestracja do ZUS

W związku z tym, że jest to nowy podmiot gospodarczy należy wykupić licencje.

: pn, 27 lutego 2017 18:53
autor: berkel71
ok, dziękuję,
czy w nowych programach (księga, płatnik) w wersji na 3 firmy możliwe będzie korzystanie z danych obu firm? dane archiwalne "starej" firmy i aktualne nowej?