przeniesienie pracowników do nowej działalności

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
berkel71
Posty: 29
Rejestracja: ndz, 17 lutego 2008 21:53

przeniesienie pracowników do nowej działalności

Post autor: berkel71 » sob, 18 lutego 2017 8:38

witam,
jak najwygodniej zorganizować przeniesienie danych pracowników i innych (R2 Płatnik35, R2 Księga) z likwidowanej dg do nowej (na małżonka); nowa działalność przejmuje wszystkie obowiązki związane z pracownikami, z ciągłością zatrudnienia - można to zorganizować w tym samym programie na tej samej licencji? czy trzeba dokupić wersję na więcej niż 1 firma? potrzebna jest nowa licencja?
Awatar użytkownika
AB
 
Posty: 54
Rejestracja: pn, 18 kwietnia 2016 10:19
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: AB » pt, 24 lutego 2017 12:32

W celu przeniesienia pracowników do nowej firmy, należy wykonać następujące działania:
A) Stara firma
1) Zakończenie umów o pracę
2) Wyrejestrowanie z ZUSu (ZWUA)
3) przeniesienie do historii zatrudnienia (wygenerować bilans zamknięcia)
4) Eksport danych kadrowych (zbiory -> eksport danych kadrowych; zaznaczyć bilans zamknięcia)
2) Nowa firma
1) Import danych kadrowych
2) Wprowadzenie umów o pracę
3) Rejestracja do ZUS

W związku z tym, że jest to nowy podmiot gospodarczy należy wykupić licencje.
berkel71
Posty: 29
Rejestracja: ndz, 17 lutego 2008 21:53

Post autor: berkel71 » pn, 27 lutego 2017 18:53

ok, dziękuję,
czy w nowych programach (księga, płatnik) w wersji na 3 firmy możliwe będzie korzystanie z danych obu firm? dane archiwalne "starej" firmy i aktualne nowej?
ODPOWIEDZ