www.reset2.pl • Listy płac pracownika
Strona 1 z 1

Listy płac pracownika

: śr, 11 października 2017 14:34
autor: a.szarek
dlaczego na wydruku - listy płac, kartoteki, pasku pracownika "zniknął" składnik - płaca zasadnicza - dlaczego ? gdzie mam zaznaczyć aby drukował ten składnik

Re: Listy płac pracownika

: czw, 12 października 2017 8:25
autor: NA
Proszę sprawdzić ustawienia w menu definicje/składniki wynagrodzeń na danym składniku w zakładce "razem", zakładka "wydruki/ekran", pole "drukować na dokumentach", "drukować na liście", "drukować na pasku". W zakładce "zbiorówki/zestawienia" są ustawienia dla drukowania na zbiorówce i kartotece wynagrodzeń.

:)

: pn, 16 października 2017 13:40
autor: piotrkowal
Udało się, dzięki waszej pomocy problem został rozwiązany. Pozdrawiam