www.reset2.pl • Umowa Zlecenie a lista płac
Strona 1 z 1

Umowa Zlecenie a lista płac

: czw, 31 października 2019 8:41
autor: AnnaK
Witam mam problem z utworzeniem list płac do umowy zlecenia. Pracownik jest zatrudniony na umowę zlecenie na cały rok wg kwoty zaznaczyłam pole wypłacaj na kolejnej liście natomiast mogę utworzyć tylko pierwszą listę płac przy każdej kolejnej pojawia się komunikat że nie ma umowy zlecenia na dany okres lub wynagrodzenie zostało już wypłacone czy to oznacza ze muszę co miesiąc aneksować zlecenie żeby zrobić listy płac?



Ten sam problem pojawia mi się u pracownika który ma umowę zlecenie wg stawki ma umowę na cały rok i co miesiąc w umowie dodawałam kolejną pozycję z godzinami po czym tworzyłam listę płac i wszystko działało natomiast za pazdziernik pojawia mi się komunikat że brak umów za okres 01.10-31.10

Re: Umowa Zlecenie a lista płac

: czw, 31 października 2019 14:41
autor: Jakub
AnnaK pisze:
czw, 31 października 2019 8:41
Witam mam problem z utworzeniem list płac do umowy zlecenia. Pracownik jest zatrudniony na umowę zlecenie na cały rok wg kwoty zaznaczyłam pole wypłacaj na kolejnej liście natomiast mogę utworzyć tylko pierwszą listę płac przy każdej kolejnej pojawia się komunikat że nie ma umowy zlecenia na dany okres lub wynagrodzenie zostało już wypłacone czy to oznacza ze muszę co miesiąc aneksować zlecenie żeby zrobić listy płac?
W przypadku umów rozliczanych wg kwoty na 1 rok, musimy określić sumę jaką pracownik zarobi w tym czasie. W takim przypadku rat będzie 12, program sobie wygeneruje i będzie wypłacał na kolejnych listach.

Przykład: Umowa na kwotę 2250zł brutto / miesiąc. W programie wprowadzamy kwotę 27 000‬(12 x Kwota miesięczna) i ustawiamy 12 rat. Program rozpisze kwotę i zrobi odpowiednia ilość wpisów w tabelce poniżej kwoty.
AnnaK pisze:
czw, 31 października 2019 8:41
Ten sam problem pojawia mi się u pracownika który ma umowę zlecenie wg stawki ma umowę na cały rok i co miesiąc w umowie dodawałam kolejną pozycję z godzinami po czym tworzyłam listę płac i wszystko działało natomiast za pazdziernik pojawia mi się komunikat że brak umów za okres 01.10-31.10
1) Czy komunikat jest nieprawdziwy? Daty są poprawne?

2) Dodawała Pani tu (na czerwono)?

Zachęcam do zapoznania się z instrukcją do ewidencji:(http://www.reset2.pl//Service_pro/RPlat ... 90100r.htm albo przycisk F1 w naszym programie)
Obrazek