www.reset2.pl • Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)
Strona 1 z 1

Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

: wt, 17 marca 2020 8:33
autor: Wiosna23
Witam
W tym tygodniu mam problem z R2. Po uruchomieniu programu wyrzuca komunikat:
"Wystąpił nieznany błąd: (Błąd otwarcia tabeli: PRACOWNIK (PDM.PracownikT) Access violation at address 0040A212 in module 'RPlatnik10.exe'. Read of address 00000059"
Po zamknięciu tego okna program wygląda normalnie.

Nie wiem czy to oddziałuje na inne funkcje ale mam problem z wprowadzeniem urlopów. Na liście pracowników wyświetla się prawidłowa data zakończenia umowy (30.06.2020) jednak przy próbie dodania urlopu wyświetla się komunikat z którego wynika, że człowiek nie ma umowy. Po wejściu przez ikonę 'umowy' w zakładce po lewej (lista) data zakończenia umowy to 27.02.2020 a w zakładce 'pozycja' wyświetla się prawidłowa data czyli 30.06.2020. Przy próbie zmiany daty wyrzuca komunikat: " Przed Compiler.Run musi wystąpić Compiler.Reset".


Czy ktoś miał podobne problemy? Czy może to być spowodowane dodaniem nowych funkcjonalności w trybie diagnostycznym? Czy po aktualizacji problem nie będzie występował?

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

: wt, 17 marca 2020 10:10
autor: maciejg
Witam,
Jeden to problem z bazą danych a drugi problem z pamięcią. Sądzę iż polecenie "delete vers" wykonane na bazie danych oraz aktualizacja programu w trybie diagnostycznym pomogłaby. Prosiłbym o kontakt z serwisem, bo telefonicznie najszybciej jest to objaśnić.

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

: wt, 17 marca 2020 11:22
autor: Wiosna23
Skontaktujemy się wkrótce.

Udało się poprawić daty w umowach na czas określony. Na próbnej liście płac osoby z błędem przeliczyły się dobrze, jednakże pojawił się problem u osób z umową na czas nieokreślony. Tam na liście umów wywołuje się data zakończenia umowy (przy tej umowie nie powinno jej być) na 27.02.2020. Co ciekawe nie jest to widoczne w oknie 'pracownicy' dlatego błąd ujawnił się przy przeliczaniu listy płac.

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

: wt, 17 marca 2020 13:08
autor: lgorek
Wg mnie jest to błąd po aktualizacji, u mnie na każdej firmie pierwszy raz jak uruchomię firmę to pojawia się ten błąd delete vers nie pomogło.

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

: wt, 17 marca 2020 14:23
autor: maciejg
Problem nie jest globalny, lecz występuje u nielicznych.
Proszę spróbować wypakować aktualizację ręcznie.
(C:\Reset2\Platnik.10x\BIN w tym folderze powinien być plik UPDATE)
Dodatkowo proszę dodać do wyjątków w antywirusie, R2Platnik lub chwilowo wyłączyć.
Uruchomić jako administrator program. Dodatkowo proszę wyłączyć zbędne programy.
W razie problemów proszę dzwonić na serwis zdiagnozujemy problem i rozwiążemy go.

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

: pn, 06 kwietnia 2020 16:10
autor: Biznesplus
U mnie tez występuje ten problem a więc chyba wcale nie tak u "nielicznych"