Witam
mam problem z utworzeniem listy płac do umowy zlecenia. Dodałam nowego pracownika, zaznaczyłam, iż jest to umowa zlecenia. Utworzyłam umowę zlecenia (rejestr umowy zlecenia).
1. W zakładce pracownicy widzę mojego dodanego pracownika, dział: umowy zlecenia, ale brak jest daty zatrudnienia i daty zwolnienia - puste.
2. Próbując utworzyć listę płac (definicja umowa zlecenia) widzę tylko osoby (mogę dodać, nazwa okna aktualne zatrudnienie) które są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
3. Wchodząc w zakładkę Aktualne zatrudnienie też nie mam podanego okresu zatrudnienia.
umowa zlecenia
Re: umowa zlecenia
Witam w okienku Aktualne zatrudnienie proszę zaznaczyć "Obejmuje tylko umowy cywilnoprawne......." pamiętając o takiej samej zmianie przy przeliczaniu umów o pracę zaznaczając Obejmuje tylko umowy o pracę