Brak połączenia z serwerem

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
jolik
Posty: 17
Rejestracja: pn, 28 października 2019 18:26

Brak połączenia z serwerem

Post autor: jolik » śr, 05 sierpnia 2020 9:44

Po wymianie dysku w laptopie program nie łaczy się z bazą danych. W usługach lokalnych nie mogę znaleźć Serwera SQL-co dalej zrobić?
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Brak połączenia z serwerem

Post autor: NA » śr, 05 sierpnia 2020 12:50

Jeśli wymieniano dysk, a na poprzednim znajdował się MS SQL Server z bazą R2Płatnika, to rzecz jasna, że na nowym należy także zainstalować serwer bazy danych, utworzyć na nim nową, pustą bazę i odtworzyć dane z archiwum. Oczywiście jeśli jest to praca jednostanowiskowa. Przy pracy sieciowej, gdy baza jest na innym komputerze (serwerze), należy po uruchomieniu R2Płatnika wskazać bazę danych do której ma nastąpić połączenie. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, warto skontaktować się w tej sprawie telefonicznie z serwisem R2Płatnika i wówczas będzie można to omówić szerzej.
ODPOWIEDZ