PPK brak możliwości eksportu ?

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Andrzej
Posty: 129
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42

PPK brak możliwości eksportu ?

Post autor: Andrzej » śr, 11 listopada 2020 13:25

Witam, jak w temacie: PPK brak możliwości eksportu.
R2płatnik wersja 10 zaktualizowana do najnowszej wersji 10.00.62 z dnia 09-11-2020
Wchodzę w: Zbiory / Eksport danych / Eksport PPK mam na szaro i nic nie mogę zrobić

pozdrawiam
Andrzej
mendi_25
Posty: 46
Rejestracja: śr, 15 stycznia 2020 14:31

Re: PPK brak możliwości eksportu ?

Post autor: mendi_25 » śr, 11 listopada 2020 17:11

to raczej nie jest wina programu tylko braku uprawnień dla danego użytkowania :) ktoś z IT kto ma konto administratora musi dodać odpowiednie uprawnienia do eksportu danych PPK.
Andrzej
Posty: 129
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 9:42

Re: PPK brak możliwości eksportu ?

Post autor: Andrzej » czw, 12 listopada 2020 13:25

Dzięki poszło
magda_
Posty: 283
Rejestracja: pt, 05 kwietnia 2013 14:58

Re: PPK brak możliwości eksportu ?

Post autor: magda_ » czw, 12 listopada 2020 16:37

mam nadane uprawnienia, a nadal brak możliwości eksportu
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: PPK brak możliwości eksportu ?

Post autor: NA » pt, 13 listopada 2020 8:41

magda_ pisze:
czw, 12 listopada 2020 16:37
mam nadane uprawnienia, a nadal brak możliwości eksportu
Proszę spróbować poniższego.
1. Zaktualizować program.
2. Zalogować się na ADMIN.
3. Wejść do menu zbiory/narzędzia/grupy użytkowników.
4. Stanąć na grupie Administratorzy.
5. Przejść do zakładki Razem, następnie do zakładki Import/Eksport i upewnić się, że jest zaznaczony eksport i import PPK.
6. Wyłączyć program i sprawdzić po ponownym uruchomieniu czy eksport PPK jest już aktywny na każdym użytkowniku, który należy do grupy praw dostępu Administratorzy.
7. Jeżeli jest to użytkownik należący do innej grupy, to należy sprawdzić także inne ustawienia danej grupy (np. eksport/import/rcp w zakładce nadzór).
8. Jeśli nadal będzie z tym problem, to proszę o telefoniczny kontakt z serwisem.
ODPOWIEDZ