www.reset2.pl • Miesięczna karta pracy
Strona 1 z 1

Miesięczna karta pracy

: pt, 19 lutego 2021 19:36
autor: marryy1
Dzień dobry. Co/jak ustawić, żeby w ewidencji czasu pracy (miesięczna karta pracy) drukowała się nominalna godzina wejścia (i w konsekwencji wyjścia) taka, jak została ustawiona na zakładce Parametry w Kalendarzu? Pracownicy mają przypisany kalendarz z zaznaczoną nominalną godziną wejścia 7.30, a na wydruku miesięcznej ewidencji czasu pracy nominalna godzina wejścia to 8.00 (nominalna godzina wyjścia 16.00). Chciałabym na ewidencji widzieć rzeczywiste godziny rozpoczynania i kończenia pracy przez pracowników tj. 7.30 - 15.30. Pracuję na wersji PRO, aktualizacje pobrane. Będę wdzięczna za pomoc.

Re: Miesięczna karta pracy

: pn, 22 lutego 2021 8:58
autor: Staszek
Karta pracy pamięta ustawienia kalendarza. Jeżeli zmieniono ustawienia kalendarza gdy karta pracy była wypełniona to nie zostaną uwzględnione zmiany w kalendarzu. Należy najpierw wykasować całkowicie kartę pracy i wypełnić ją ponownie. W razie problemów sugeruję kontakt tel. z serwisem.

Re: Miesięczna karta pracy

: pn, 22 lutego 2021 22:07
autor: marryy1
Kalendarz od początku miał ustawioną nominalną godzinę wejścia na 7.30. Miesięczna karta pracy została wypełniona dopiero w kolejnym kroku. Mimo to, na miesięcznej ewidencji widnieją godzina rozpoczęcia 8.00 i zakończenia 16.00.

Re: Miesięczna karta pracy

: śr, 24 lutego 2021 14:36
autor: NA
marryy1 pisze:
pn, 22 lutego 2021 22:07
Kalendarz od początku miał ustawioną nominalną godzinę wejścia na 7.30. Miesięczna karta pracy została wypełniona dopiero w kolejnym kroku. Mimo to, na miesięcznej ewidencji widnieją godzina rozpoczęcia 8.00 i zakończenia 16.00.
Proszę sprawdzić w kalendarzu na jakim roku jest ustawiona nominalna godzina wejścia. Każdy rok może mieć inaczej - należy się upewnić. Jeśli to nie będzie rozwiązaniem, to można próbować skasować dany miesiąc w miesięcznej karcie pracy i ponownie go założyć aby wypełniły się odpowiednie godziny we i wy. Więcej można ustalić po kontakcie telefonicznym z naszym serwisem.