Informacje roczne np PIT-11 oraz UPO w jednym wydruku

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
lgorek
Posty: 235
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Informacje roczne np PIT-11 oraz UPO w jednym wydruku

Post autor: lgorek » wt, 25 stycznia 2022 11:03

Witam,
Moja propozycja jest taka aby mieć możliwość wysłania w jednym mailu informacji np PIT-11 wraz z UPO. Oraz aby pliki PDF w załączniku były nazwane wg pracowników lub innego schematu. Przykładowo mamy firmę gdzie w roku było 20 różnych umów, wysyłamy właścicielowi w pierwszym mailu informację i pliki są nazwane PIT-11(0)_2.pdf, PIT-11(2)_2.pdf itd. Jak mamy 20 takich załączników i nie wiemy który załącznik do jakiego pracownika jest męczące. A wystarczyło dodać w nazwie pliku nazwisko imię oraz ewentualnie pesel, lub w programie dać możliwość ustalenia schematu nazywania plików. Druga sprawa to UPO czy nie dało by się tak zrobić gdy mamy status 200, pobrane UPO, to z automatu jako ostatnia strona w PIT dodawane było by te UPO. W tym momencie każdy pracownik UPO miałby już PDF z informacją.

Są to proste rzeczy, które zajmują sporą ilość czasu. Natomiast oprogramowanie powinno pomagać i przyśpieszać pracę. Programiści zrobią to raz i będzie dla wszystkich. Nowe osoby chętniej będę wybierać oprogramowanie z polecenia oraz wiedząc że producent o nich nie zapomniał wraz ze sprzedażą nowej licencji.
Awatar użytkownika
KrystianSz
 
Posty: 111
Rejestracja: wt, 28 listopada 2017 14:33
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Informacje roczne np PIT-11 oraz UPO w jednym wydruku

Post autor: KrystianSz » wt, 25 stycznia 2022 14:13

lgorek pisze:
wt, 25 stycznia 2022 11:03
Witam,
Moja propozycja jest taka aby mieć możliwość wysłania w jednym mailu informacji np PIT-11 wraz z UPO. Oraz aby pliki PDF w załączniku były nazwane wg pracowników lub innego schematu. Przykładowo mamy firmę gdzie w roku było 20 różnych umów, wysyłamy właścicielowi w pierwszym mailu informację i pliki są nazwane PIT-11(0)_2.pdf, PIT-11(2)_2.pdf itd. Jak mamy 20 takich załączników i nie wiemy który załącznik do jakiego pracownika jest męczące. A wystarczyło dodać w nazwie pliku nazwisko imię oraz ewentualnie pesel, lub w programie dać możliwość ustalenia schematu nazywania plików. Druga sprawa to UPO czy nie dało by się tak zrobić gdy mamy status 200, pobrane UPO, to z automatu jako ostatnia strona w PIT dodawane było by te UPO. W tym momencie każdy pracownik UPO miałby już PDF z informacją.

Są to proste rzeczy, które zajmują sporą ilość czasu. Natomiast oprogramowanie powinno pomagać i przyśpieszać pracę. Programiści zrobią to raz i będzie dla wszystkich. Nowe osoby chętniej będę wybierać oprogramowanie z polecenia oraz wiedząc że producent o nich nie zapomniał wraz ze sprzedażą nowej licencji.
Na podglądzie wydruku klikamy PPM > Zapisz wszystko jako PDF > i w nazwie pliku używamy znacznika [NAZWIMIE]
lgorek
Posty: 235
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: Informacje roczne np PIT-11 oraz UPO w jednym wydruku

Post autor: lgorek » śr, 26 stycznia 2022 10:40

Ale nie piszę tutaj o zapisaniu do PDF tylko wysyłka mailem z załącznikiem PDF.
ODPOWIEDZ