aktualizacja - pobranie

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
magda_
Posty: 283
Rejestracja: pt, 05 kwietnia 2013 14:58

aktualizacja - pobranie

Post autor: magda_ » śr, 14 czerwca 2023 11:18

pojawił się komunikat o nowej wersji 10.00.90a - nie mogę jej pobrać.
Mam wersję 10.00.90 - status OK, ale okienko "Pobierz" jest nieaktywne.
Co powinnam odznaczyć?
Awatar użytkownika
TomekL
 
Posty: 165
Rejestracja: czw, 24 sierpnia 2017 9:40
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: TomekL » śr, 14 czerwca 2023 15:52

Dzień dobry

To tzw aktualizacja diagnostyczna - musi Pani wejść w Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane i zaznaczyć tryb diagnostyczny, wtedy można zaktualizować program do wersji "a".
magda_
Posty: 283
Rejestracja: pt, 05 kwietnia 2013 14:58

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: magda_ » czw, 15 czerwca 2023 10:05

TomekL pisze:
śr, 14 czerwca 2023 15:52
Dzień dobry

To tzw aktualizacja diagnostyczna - musi Pani wejść w Ustawienia -> Środowisko -> Zaawansowane i zaznaczyć tryb diagnostyczny, wtedy można zaktualizować program do wersji "a".

Ten sposób też nie działa
Awatar użytkownika
Kamil H
Posty: 21
Rejestracja: wt, 23 maja 2023 10:43

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Kamil H » czw, 15 czerwca 2023 11:02

Jeżeli wejdzie Pani w Pomoc - O programie i na dole w nawiasie napisane jest (Aktualizacja 10.00.90 z dnia 06-06-2023) to ma Pani wersję 90a. Wersja 90 była z dnia 30-05-2023. Jeżeli pomimo sprawdzenia ma Pani starszą wersję, zapraszam do kontaktu z naszym serwisem.
magda_
Posty: 283
Rejestracja: pt, 05 kwietnia 2013 14:58

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: magda_ » czw, 15 czerwca 2023 11:28

Kamil H pisze:
czw, 15 czerwca 2023 11:02
Jeżeli wejdzie Pani w Pomoc - O programie i na dole w nawiasie napisane jest (Aktualizacja 10.00.90 z dnia 06-06-2023) to ma Pani wersję 90a. Wersja 90 była z dnia 30-05-2023. Jeżeli pomimo sprawdzenia ma Pani starszą wersję, zapraszam do kontaktu z naszym serwisem.
Mam wersję 10.00.90 z 30.05.2023
Awatar użytkownika
Kamil H
Posty: 21
Rejestracja: wt, 23 maja 2023 10:43

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Kamil H » czw, 15 czerwca 2023 12:11

Może Pani w takim razie zainstalować aktualizację ręcznie. Program musi być zamknięty. Nikt inny nie powinien na nim pracować. Wchodzimy na stronę: https://pobierzprogram.symfonia.pl/R2P klikamy na wersję 90a i pobieramy update.exe . Kopiujemy go do folderu BIN R2Płatnika (najczęściej C:\RESET2\Platnik.10x\BIN) i zamieniamy z obecnie istniejącym, po czym znajdujemy update.exe w folderze i go uruchamiamy. Update nie da nam żadnych komunikatów o zakończeniu pracy, dlatego należy po jego uruchomieniu poczekać chwilę i włączyć R2Płatnika. Jeżeli wszystko wykonała Pani zgodnie z moją instrukcją program powinien być już w wersji 90a. Jeżeli to nie pomoże to pozostaje tylko kontakt telefoniczny. Pozdrawiam
magda_
Posty: 283
Rejestracja: pt, 05 kwietnia 2013 14:58

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: magda_ » wt, 20 czerwca 2023 9:56

Dziękuję
agnieszka_ng
Posty: 31
Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28

aktualizacja - pobranie

Post autor: agnieszka_ng » pn, 07 sierpnia 2023 8:49

Dzień dobry.

po aktualizacji programu z 04.08.2023 pojawia się taki komunikat (w załączeniu). Proszę o informacje co w tej sytuacji zrobić.
Załączniki
r2płatnik bład.png
r2płatnik bład.png (30.86 KiB) Przejrzano 8478 razy
monka1122
Posty: 18
Rejestracja: czw, 23 lipca 2020 8:57

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: monka1122 » pn, 07 sierpnia 2023 9:10

agnieszka_ng pisze:
pn, 07 sierpnia 2023 8:49
Dzień dobry.

po aktualizacji programu z 04.08.2023 pojawia się taki komunikat (w załączeniu). Proszę o informacje co w tej sytuacji zrobić.
mi również pojawił się taki komunikat. nie można w programie nic zrobić
agnieszka_ng
Posty: 31
Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: agnieszka_ng » pn, 07 sierpnia 2023 9:12

dokładnie nic nie można zrobić w programie. Ja mam wynagrodzenia do 10.08. i nie mogę pracować. Proszę o pilnie naprawienie błędu!!!!
agnieszka_ng
Posty: 31
Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28

aktualizacja - pobranie

Post autor: agnieszka_ng » pn, 07 sierpnia 2023 9:15

i jeszcze taki bład
Załączniki
r2płatnik bład.png
r2płatnik bład.png (7.86 KiB) Przejrzano 8451 razy
agnieszka_ng
Posty: 31
Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28

aktualizacja - pobranie

Post autor: agnieszka_ng » pn, 07 sierpnia 2023 11:05

Teraz nie mogę wprowadzić pracownika do listy płac. Pojawia się komunikat z załącznika. HELP
Załączniki
r2płatnik bład.png
r2płatnik bład.png (34.5 KiB) Przejrzano 8361 razy
Mike26
Posty: 18
Rejestracja: pt, 28 stycznia 2022 19:21

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: Mike26 » pn, 07 sierpnia 2023 11:25

W jaki sposób cofnąć taką aktualizację? Lub czy zostanie naprawiony ten problem w najbliższym czasie?
agnieszka_ng
Posty: 31
Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: agnieszka_ng » pn, 07 sierpnia 2023 13:06

Jest już naprawiona, podaje link gdzie jest napisane co trzeba zrobić

https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/arti ... 3021550354
COPK
Posty: 22
Rejestracja: pn, 18 stycznia 2021 9:36

Re: aktualizacja - pobranie

Post autor: COPK » pn, 07 sierpnia 2023 13:26

Aktualizacja nie jest naprawiona. Link, który Pani zamieściła jest dostępny od rana. Mam prawie 300 firm i od rana cały czas robią się konwersje zgodnie z instrukcja z linka. Od rana nie mogę pracować, a zewnętrzna firma informatyczna próbuje ogarnąć ten bałagan. Ciekawe czy Symfonia opłaci mi fakturę za informatyków i niezadowolenie klientów...
ODPOWIEDZ