Komunikat "Błąd otwarcia tabeli" po aktualizacji do wersji 10.10.6

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Paulina404
Posty: 112
Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39

Komunikat "Błąd otwarcia tabeli" po aktualizacji do wersji 10.10.6

Post autor: Paulina404 » pt, 05 stycznia 2024 10:41

Pytanie do Użytkowników - czy nikomu nie zdarzają się błędy otwarcia tabeli po aktualizacji do 10.10.6? Infolinia rozkłada ręce, bo nie mają zgłoszeń o takim problemie. U mnie dzieje się tak tylko na jednym użytkowniku programu, u pozostałych program raczej działa (pomijając randomowe wywalenia "Access violation" które zawsze się pojawiały...), jest to 100% jakieś ustawienie na użytkowniku, bo jego zalogowanie na innym komputerze wywołuje ten sam błąd. Chodzi dokładnie o tabelę "FIRMY" i prawdę mówiąc nie wiem co się tam może sypać, bo użytkownik ma widoczne tylko kolumny "Ide" i nazwę firmy w tym oknie.

Zdaję sobie sprawę, że założenie nowego użytkownika na pewno ten problem rozwiąże, ale to już będzie 3 użytkownik tej samej osoby (nie pamiętam już dlaczego poprzedni użytkownik też musiał być porzucony), nieaktywnych nie można usunąć i tak się będą mnożyć i mnożyć niepotrzebnie. Jest to też o tyle uciążliwe, że każde z nas w biurze korzysta z własnych ustawień tabel, kolumn, ich kolejności, kolorów, pogrubień - przyzwyczailiśmy się że w r2księga działało to znakomicie i ułatwiało szybkie znalezienie szukanych wartości, a tu się okazuje że najprawdopodobniej właśnie to powoduje zaprzestanie działania programu! Na dodatek też nie można zaimportować ustawień tabel ani z pliku, ani od innego użytkownika, wszystko trzeba sobie ręcznie wyklikiwać za każdym razem, stąd też moja niechęć do zakładania kolejnych użytkowników.

Czy nikomu się to nie zdarza? Czy nie ma rozwiązań do tego problemu?
Awatar użytkownika
MaciekM
Posty: 73
Rejestracja: pt, 16 kwietnia 2021 15:36
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Komunikat "Błąd otwarcia tabeli" po aktualizacji do wersji 10.10.6

Post autor: MaciekM » pt, 05 stycznia 2024 11:24

Dzień dobry,
tak naprawdę są 2 wyjścia z tej sytuacji - albo stworzenie nowego użytkownika, tak jak Pani napisała, albo wysłanie nam zgłoszenia z bazą danych w celu sprawdzenia tego przypadku i znalezienia ewentualnego rozwiązania.
Paulina404
Posty: 112
Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39

Re: Komunikat "Błąd otwarcia tabeli" po aktualizacji do wersji 10.10.6

Post autor: Paulina404 » pt, 05 stycznia 2024 15:52

Taaaak baza była przesłana i rozwiązanie do problemu brzmiało "stworzyć nowego użytkownika" i ciężko mi się pogodzić z tym jako jedynym słusznym rozwiązaniem. Czy rozważacie udostępnienie możliwości importu ustawień kolumn tabel i ich formatowania z pliku lub od innego użytkownika?
Awatar użytkownika
MaciekM
Posty: 73
Rejestracja: pt, 16 kwietnia 2021 15:36
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Komunikat "Błąd otwarcia tabeli" po aktualizacji do wersji 10.10.6

Post autor: MaciekM » pn, 08 stycznia 2024 9:38

Poproszę nr zgłoszenia, zobaczę co da się zrobić.
ODPOWIEDZ