Info o macierzyński?

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Wacky07
Posty: 45
Rejestracja: pn, 08 grudnia 2008 15:39

Info o macierzyński?

Post autor: Wacky07 » pn, 08 grudnia 2008 15:43

Moze ktoś wie gdzie się wprowadza informacje o urodzeniu dziecka przez pracownicę. Czy tylko w karcie zasiłkowej? Jak w ogóle wprowadzić w tym programie informację o urodzeniu dziecka.

Z góry dzieki wszystkim za odpowiedź?
ja
Posty: 26
Rejestracja: śr, 27 czerwca 2007 15:34

Post autor: ja » wt, 09 grudnia 2008 11:32

Fakt urodzenia dziecka zgłasza się w Urzędzie Stanu Cywilnego. W karcie zasiłkowej wpisuje się urlop macierzyński. Fakt posiadania dziecka można wpisać w ewidencji "Członkowie rodziny".
Wacky07
Posty: 45
Rejestracja: pn, 08 grudnia 2008 15:39

Post autor: Wacky07 » śr, 17 grudnia 2008 8:58

Dzięki za odpowiedź. Ciekawi mnie jednak dlaczego wybierając w karcie zasiłkowej rodzaj nieobecności - macierzyński (nie pisze urlop macierzyński), mam wpisywać datę wpłynięcia zwolnienia, jak takiego nie mam (ponoc wystarczy akt urodzenia dziecka). Dodam, że uprawnionym do naliczania i wypłaty zasiłku jest zus.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » śr, 17 grudnia 2008 9:16

data wpłynięcia zwolnienia wypełnia się automatycznie, ale można ją usunąć
ODPOWIEDZ