rozliczenie zaliczek na zakupy firmowe

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
izawiel1
Posty: 13
Rejestracja: pn, 08 listopada 2010 0:21

rozliczenie zaliczek na zakupy firmowe

Post autor: izawiel1 » pn, 24 marca 2014 15:57

Mam problem z zaksięgowaniem otrzymywanych przez pracowników zaliczek za zakupy firmowe, a później z rozliczeniem tych zaliczek.
Nie wiem jak to zrobić w tym programie.
Bardzo proszę o pomoc
Awatar użytkownika
hadassa
 
Posty: 160
Rejestracja: wt, 04 maja 2010 10:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: hadassa » wt, 25 marca 2014 10:14

Możliwości jest kilka, podam dwa najprostsze:
1. Wpisać właściwego kontrahenta, tego od którego jest faktura, następnie zrobić korektę dekretu i tam przeksięgowanie z konta kontrahenta na konto pracownika.
2. W kontrahnecie wpisać naszego pracownika, a właściwego wystawiającego fakturę wpisać, na zakładce rozliczenie vat, by prawidłowo weszło do rejestru VAT.
izawiel1
Posty: 13
Rejestracja: pn, 08 listopada 2010 0:21

Post autor: izawiel1 » wt, 25 marca 2014 10:58

W takim razie jak jest ze złymi długami, data wprowadzenia jest często inna (późniejsza) niż data zapłaty. Niestety nie mogę wprodzić prawidłowej.
Awatar użytkownika
hadassa
 
Posty: 160
Rejestracja: wt, 04 maja 2010 10:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: hadassa » wt, 25 marca 2014 12:39

Po większości dokumenty są od razu płacone przez pracownika, więc nie ma problemu ze złymi długami. Ponieważ program wylicza złe długi, od niezapłaconych faktur.
izawiel1
Posty: 13
Rejestracja: pn, 08 listopada 2010 0:21

Post autor: izawiel1 » wt, 25 marca 2014 14:15

Wprowadzając dokument do pozycji płatności trzeba wprowadzić datę zapłaty za fakturę. W momencie zatwierdzania wyskakuje komuniakt:

"w płatnościach nie może być pozycji zapłaconych z inną datą niż data wpisu. Takie płatności należy wprowadzać przez raport kasowy lub bankowy" Ja niestety nie przechodzę do raportu kasowego
Awatar użytkownika
hadassa
 
Posty: 160
Rejestracja: wt, 04 maja 2010 10:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: hadassa » wt, 25 marca 2014 16:32

ale zaliczka w jakiś sposób dla pracownika została wystawiona i wypłacona, wystarczy więc powiązać jeden dokument z drugim.

Może zapraszam do kontaktu telefonicznego w celu wyjaśnienia wszystkich wątpliwości nr tel 71-377-12-02
ODPOWIEDZ