www.reset2.pl • Błąd po aktualizacji
Strona 1 z 1

Błąd po aktualizacji

: wt, 31 marca 2015 15:25
autor: linnnn
Miałam problem, po aktualizacji nie uruchamiał mi się program.
Zainstalowałam na nowo. Wczytałam licencję.
Teraz nie mogę zalogować się do bazy danych, wybieram "zmiana bazy danych" zatwierdzam i wyskakuje mi:
Obrazek
Klikam ok, później:
Obrazek

I tak w kółko... Nic się nie zmienia po ponownym uruchomieniu programu...
Proszę o pomoc

: wt, 31 marca 2015 15:48
autor: hadassa
W takim wypadku najłatwiej by było zaktualizować program "ręcznie".
Pod tym linkiem http://www.reset2.pl/oferta/standard/r2 ... tualizowac znajduje się sposób w jaki sposób zaktualizować program.
Interesuje nas część:"Mam wersję 4.xx i chcę zaktualizować do wersji 4.xx" i podpunkt 2.
Jeżeli mamy wersję sieciową, to wystarczy taką aktualizację zrobić na serwerze, "końcówki" zaktualizują się automatycznie do wersji z poniedziałku.

: wt, 31 marca 2015 17:42
autor: linnnn
Udało się, dziękuję