Problem z korzystaniem z programu

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Sodanix
Posty: 2
Rejestracja: pn, 09 marca 2015 12:46

Problem z korzystaniem z programu

Post autor: Sodanix » śr, 26 października 2016 16:11

Od jakiegoś czasu mam problem z korzystaniem z programu.
Po prostu nie pisze mi klawiatura.
Nie, nie ... klawiatura nie jest uszkodzona ( przecież teraz piszę ten post).
Po za programem klawiatura działa prawidłowo.
Otwieram program, otwieram nowy dokument, chcę wpisać np. numer faktury zakupowej ... i nic się nie dzieje. Nie pisze się ......
Działa mysz, więc zwykłym programie testowym wpisuję test i robię kopiuj- wklej.
Ale chyba nie o to chodzi :////
Pani w serwisie telefonicznym, po molestowaniu kilkoma telefonami powiedziała, że chyba blokuje mój program antywirusowy i że ma go, ten program wyłączyć.
Dobre sobie ......
Albo powinnam wyłączyć i włączyć komputer.
Owszem ... obie metody działają.
Ale .... działają do momentu wyjścia z okna programu (np. wchodzę w inny program, żeby coś sprawdzić) i po powrocie do okna programu znowu mi się nic nie pisze.
Kolejny telefon do serwisu skutkował informacją, że powinnam zrobić wykluczenie z programu antywirusowego, a najlepiej jakby to zrobił to informatyk. Gdzieś na forum czy w necie jest podobno informacja jak to zrobić. Nie znalazłam.
Nie mogę ciągle włączać i wyłączać programy, ale wyłączać antywirusa.
Od półtora miesiąca mam zaległości w księgowaniu.
Mam dość.
Na przyszły rok szukam innego programu księgowego.
Na razie radzę sobie w exelu ....
Awatar użytkownika
Edzia
 
Posty: 122
Rejestracja: wt, 10 listopada 2015 8:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Edzia » czw, 27 października 2016 10:29

Opis wskazuje na problem z programem antywirusowym.
Jeśli po wyłączeniu programu antywirusowego, klawiatura działa i można pracować bez przeszkód na programie oznacza to, że program antywirusowy blokuje.
Zgodnie z uzyskanymi wcześniej informacjami należy zrobić wykluczenia w programie antywirusowym i zaporze WINDOWS-a. Podaję linki do stron:
http://www.reset2.pl/forum/viewtopic.ph ... b221583a7b – program antywirusowy.
http://www.reset2.pl/forum/viewtopic.ph ... 9b28b4eecd – punkt 4. Zapora internetowa.

Możemy podczas połączenia zdalnego wykonać wykluczenia, proponujemy kontakt telefoniczny z pomocą techniczną tel.713828702.
ODPOWIEDZ