Problem z importem faktur z R2faktury do R2 Księga

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
kat_cho
Posty: 5
Rejestracja: wt, 22 października 2013 14:18

Problem z importem faktur z R2faktury do R2 Księga

Post autor: kat_cho » czw, 16 lutego 2017 20:58

Witam,
Po aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji R2Księga i R2faktury pojawił się problem z możliwością importu faktur z bufora do R2 księga.

W R2 Faktury przy exporcie pojawia się
"Docelowa baza danych:
R2F_ksiega na (local)\RESET2"
A w księdze pojawia się komunikat, że "brak danych do odczytu" mimo kilku faktur wcześniej wyeksportowanych.
Zauważyłam, że nie zgadza się baza danych, a mianowicie:
Podczas uruchamiania programu R2księga logujemy się do bazy danych R2X_księga na (local), więc jest jakaś rozbieżność.

Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pn, 20 lutego 2017 12:34

Witam

Rozpięcie integracji i jej ponowne podłączenie powinno rozwiązać problem.
Chodzi o zbieżność nazw starej i nowej bazy danych - najwidoczniej któryś z programów pogubił się i nie wie dokąd eksportować/skąd importować dane.
Krasnal45
Posty: 14
Rejestracja: wt, 21 lutego 2017 20:21

Post autor: Krasnal45 » wt, 21 lutego 2017 22:10

sławek pisze:Witam

Rozpięcie integracji i jej ponowne podłączenie powinno rozwiązać problem.
Chodzi o zbieżność nazw starej i nowej bazy danych - najwidoczniej któryś z programów pogubił się i nie wie dokąd eksportować/skąd importować dane.
A można prosić dokładniej, krok po kroku, co zrobić, bo mam dokładnie ten sam problem.
Przy eksporcie pojawia mi się "R2F.księga na LENOVO\RESET2" i plik zostaje poprawnie wyeksportowany, a następnie przy imporcie z księgi pojawia się:"R2T_faktury na LENOVO\RESET2" i informacja "Brak danych do odczytu"
kat_cho
Posty: 5
Rejestracja: wt, 22 października 2013 14:18

Post autor: kat_cho » wt, 21 lutego 2017 23:23

Witam, nie pomogło. Prosze o kontakt i podjęcie działań!
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » śr, 22 lutego 2017 9:07

Prosimy o kontakt telefoniczny z działem serwisu
tel. 71 38 28 702
ODPOWIEDZ