[R2fk R2księga] Błąd wysyłki e-deklaracji,JPK-problem MF.gov

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
chico
Posty: 20
Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
Lokalizacja: 127.0.0.1

[R2fk R2księga] Błąd wysyłki e-deklaracji,JPK-problem MF.gov

Post autor: chico » śr, 22 lutego 2017 13:20

Witam,

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że to raczej nie jest problem samych programów firmy RESET2 ale do rzeczy:

czy notuje ktoś problemy związane z wysyłką JPK, e-deklaracji wczoraj i dziś? Zwłaszcza w godzinach popołudniowych. Pojawiają się komunikaty m.in. 501, 102.
Teresska
Posty: 74
Rejestracja: sob, 19 stycznia 2013 13:46

Coś takiego mam

Post autor: Teresska » śr, 22 lutego 2017 16:45

Nie udało się wykonać komendy PutBlob
HTTP/1.1 400 The MD5 value specified in the request did not match with the MD5 value calculated
chico
Posty: 20
Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
Lokalizacja: 127.0.0.1

Post autor: chico » czw, 23 lutego 2017 8:36

Ja mam na jednym z komputerów dziś błąd:
Obrazek

Na innym komputerze działa. Podejrzewam, że jest to jakaś blokada w systemie bo nie da się w ogóle skomunikować w żadnym programie(nawet druk aktywny UPO.pdf ze strony MF). Podpowiecie gdzie szukać zablokowanej bramki: https://bramka.e-deklaracje.mf.gov.pl/uslugi/dokumenty ?
chico
Posty: 20
Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
Lokalizacja: 127.0.0.1

Post autor: chico » czw, 23 lutego 2017 9:25

Odpowiem sam sobie:

Problemem z wysyłką e-deklaracji i niemożliwością pobierania kontrahentów z GUS był tryb offline w przeglądarce IE. Po włączeniu w 'online' wszystko zaczęło działać prawidłowo.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » czw, 23 lutego 2017 10:07

Dziękujemy za informację. Do tej pory byliśmy przekonani, że takie rwane wysyłanie i pobieranie UPO wynika z problemów z bramką ministerstwa (przeciążoną od kilku dni - swoją drogą).
chico
Posty: 20
Rejestracja: śr, 02 października 2013 8:21
Lokalizacja: 127.0.0.1

Post autor: chico » czw, 23 lutego 2017 10:37

sławek pisze:Dziękujemy za informację. Do tej pory byliśmy przekonani, że takie rwane wysyłanie i pobieranie UPO wynika z problemów z bramką ministerstwa (przeciążoną od kilku dni - swoją drogą).
U mnie ten problem był spowodowany właśnie trybem offline IE. A co do obciążenia to z naszych obserwacji wynika, że od około 12-13:00 od 2 dni jest b. ciężko..
mvp90
Posty: 20
Rejestracja: wt, 03 lutego 2015 10:37

Re: Coś takiego mam

Post autor: mvp90 » pn, 26 marca 2018 14:51

Teresska pisze:Nie udało się wykonać komendy PutBlob
HTTP/1.1 400 The MD5 value specified in the request did not match with the MD5 value calculated

też mi taki problem dziś wyskoczył ?? czy ktoś znalazł rozwiązanie ??
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pn, 26 marca 2018 15:18

- zamknąć program
- uruchomić ponownie jako administrator
- ponowić wysyłkę

Prawdopodobnie bramka ministerstwa nie wyrabia i od czasu do czasu zwraca podobne błędy.
mvp90
Posty: 20
Rejestracja: wt, 03 lutego 2015 10:37

Post autor: mvp90 » pn, 26 marca 2018 15:33

sławek pisze:- zamknąć program
- uruchomić ponownie jako administrator
- ponowić wysyłkę

Prawdopodobnie bramka ministerstwa nie wyrabia i od czasu do czasu zwraca podobne błędy.
Pomogło :)
ODPOWIEDZ