Problem z drukarką PDF XChange 4, R2Fk 10, R2Faktury

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Mateusz_M
Posty: 6
Rejestracja: wt, 14 marca 2017 10:34
Lokalizacja: Gdynia

Problem z drukarką PDF XChange 4, R2Fk 10, R2Faktury

Post autor: Mateusz_M » wt, 14 marca 2017 10:54

Witam.
Od pewnego czasu mam problemy z wysyłką maili w programie R2Fk 10.02.5 oraz R2Faktury.
Co jakiś czas, w trakcie wysyłki maili w formacie PDF program wyrzuca komunikat o braku zainstalowanej drukarki PDF XChange 4.
Sugeruje pobranie instalatora i powtórne jej zainstalowanie.
Tymczasem drukarka cały czas jest zainstalowana. Pomaga jedynie usunięcie jej z systemu i powtórna instalacja. Niestety po kilku mailach sytuacja się powtarza.
Z tego co zaobserwowałem, to do drukarki PDF XChange 4.0 dodaje się druga PDF XChange 4.0 (temporar), i po tym wyskakuje błąd o braku drukarki.
Dzieje się tak często (ale nie tylko) po wysyłce maili z np. R2Faktury, i próbie wysyłki z R2FK.
Na komputerze jest Windows 7 (z najnowszymi aktualizacjami), antywirus jest wyłączony.
Awatar użytkownika
Inez
 
Posty: 345
Rejestracja: czw, 21 kwietnia 2005 14:23
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Inez » czw, 16 marca 2017 8:52

Opisana sytuacja nie została zaobserwowana podczas testów, nie pojawia się również u innych klientów, więc podejrzewamy iż problem związany jest ze środowiskiem, w jakim pracuje program. W razie dalszych problemów prosimy zatem o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
---------------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy do Społeczności Symfonii.
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą i zadawania pytań w obszarze migracji z programów linii R2firma.
Krótkie wyjaśnienie czym jest Społeczność i jak z niej korzystać.
maksimus
Posty: 159
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maksimus » pn, 24 kwietnia 2017 18:08

U mnie też pojawia się ten sam problem od dłuższego czasu.
W załączeniu screeny.
http://screenshot.sh/odS3scdtpXkzl
http://screenshot.sh/mFxTZxJs9XRLF
Awatar użytkownika
Edzia
 
Posty: 122
Rejestracja: wt, 10 listopada 2015 8:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Edzia » wt, 25 kwietnia 2017 8:59

Problem dotyczy środowiska pracy. Prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
maksimus
Posty: 159
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maksimus » pn, 08 maja 2017 11:24

Edzia pisze:Problem dotyczy środowiska pracy. Prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z serwisem pod nr tel. 71/38-28-702.
Proszę opisać na forum problem środowiska pracy powodujący ten błąd. Może innym też to się przyda.
W programie R2płatnik raczej ten błąd nie występuje, a bynajmniej nie został przeze mnie zauważony.
Awatar użytkownika
karolajn
 
Posty: 19
Rejestracja: śr, 07 września 2016 10:27
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: karolajn » pn, 08 maja 2017 14:53

Prosimy o kontakt telefoniczny aby ustalić na czym dokładnie polega problem.
Problem ten związany jest ze środowiskiem w którym pracuje program czyli z konfiguracją konkretnego komputera.
Garczar
Posty: 34
Rejestracja: śr, 21 czerwca 2017 21:29

Post autor: Garczar » śr, 21 czerwca 2017 21:34

Witam,

Mam to samo... zdarza sie to co pewien czas...
Garczar
Posty: 34
Rejestracja: śr, 21 czerwca 2017 21:29

Post autor: Garczar » pn, 10 lipca 2017 8:38

Witam,

problem pojawił się w FK, kiedy wcześniej w Płatniku generowałem sporo raportów (listy płac) i wysyłałem je drogą elektroniczną.

Płatnika nie wyłączyłem, i próbowałem dalej pracować w FK.
I wówczas pojawił się opisywany wyżej problem.

Pomógł restart FK --> i dalej pracuje normalnie.

Może to pomoże w ustaleniu przyczyny...

pozdrawiam
ODPOWIEDZ