Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
user
- Posty: 30
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 13:31
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: user » pn, 10 kwietnia 2017 21:22
Wersja 10.04
Łączy się z serwerem online24.reset2.pl a certyfikat jest wystawiony na online.reset2.pl - w efekcie dostajemy błąd połączenia.
Ostatnio zmieniony wt, 11 kwietnia 2017 21:39 przez
user, łącznie zmieniany 1 raz.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » wt, 11 kwietnia 2017 8:35
Po sprawdzeniu - nie udało nam się wywołać podobnego błędu.
Podejrzewamy albo chwilową odmowę dostępu, albo problem po stronie konfiguracji stanowiska pracy. Gdyby sytuacja trwała nadal - prosimy o kontakt z serwisem - tel. 71 38 28 702
-
user
- Posty: 30
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 13:31
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: user » wt, 11 kwietnia 2017 21:45
No, nie wiem, u mnie to tak wygląda:
http://imgur.com/pKX6IXC
W każdym razie wgrałem licencję z pliku i działa.
-
sławek
-
- Posty: 735
- Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: sławek » wt, 18 kwietnia 2017 13:19
Jakieś rozwiązanie na szczęście było.
W podobnych sytuacjach zachęcamy do telefonicznego kontaktu z działem serwisu
tel. 71 38 28 702