R2księga niepoprawny plik JPK

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
bobanr
Posty: 2
Rejestracja: wt, 08 stycznia 2019 18:45

R2księga niepoprawny plik JPK

Post autor: bobanr » wt, 08 stycznia 2019 18:48

Witam.

Nie wiem z czym jest to związane ale wygenerowany przez program plik JPK za miesiąc grudzień nie jest przyjmowany w trakcie próby podpisania profilem zaufanym. Podczas wskazywania pliku do zaimportowania zwracany jest błąd, iż jest to niewłaściwy plik.

Czy ktoś jeszcze ma taki problem?
LeszekB
Posty: 13
Rejestracja: śr, 09 stycznia 2019 22:45

Post autor: LeszekB » śr, 09 stycznia 2019 22:47

Potwierdzam dokładnie ten sam problem. Wygenerowany plik z JPK jest odrzucany.
bobanr
Posty: 2
Rejestracja: wt, 08 stycznia 2019 18:45

Post autor: bobanr » czw, 10 stycznia 2019 6:11

Dodam tylko, że ten sam plik wysłany za pośrednictwem Klient JPK 2.0 został wysłany bez uwag. Pytanie tylko jak z odczytem po stronie US.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » czw, 10 stycznia 2019 8:18

Potwierdzamy to my, a także inni producenci oprogramowania księgowego.
Od nowego roku pojawiły się problemy z wysyłką danych za pomocą platformy obywatel.gov.pl

Pliki przygotowane w programach księgowych można jednak w dalszym ciągu wysyłać przez inną oficjalną platformę epuap.gov.pl

Sposób wysyłki krok po kroku pokazany jest m.in. na przygotowanym przez nas filmie

Czekamy również z niecierpliwością na odpowiedź ze strony obywatel.gov.pl na nasze pytanie dotyczące działania tej platformy.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pt, 11 stycznia 2019 11:02

Nasza cierpliwość została nagrodzona odpowiedzią z serwisu platformy obywatel.gov.pl

Problem został przez nich usunięty, co potwierdzają nasze testy.

Obecnie można więc korzystać zarówno z wysyłki JPK przy użyciu profilu zaufanego, jak i - o czym przypominamy osobom fizycznym prowadzącym działalność - przy użyciu danych autoryzujących (kwota przychodu z deklaracji PIT-36 / PIT-36L / PIT-28 za rok 2017).
ODPOWIEDZ