Karta firmy dla biur rachunkowych
Karta firmy dla biur rachunkowych
Czy udałoby się wprowadzić w programie dodatkowe ułatwienie dla biur rachunkowych polegające na <b>możliwości wydruku "karty firmy / klienta"</b>, na której znalazłyby się najważniejsze informacje wprowadzone do programu w zakładce Firmy i Właściciele. Karta zawierałaby np. Nazwę, adres, NIP, REGON, datę założenia działalności, formę opodatkowania, daty zmian opodatkowania PIT, CIT, rodzaj rozliczenia VAT, daty zmian sposobu rozliczenia VAT oraz istotne informacje o Właścicielu/-ach, Udziałowcach, jego/ich dane, rodzaje ubezpieczeń ZUS, daty podlegania ubezpieczeniom itp.?
Raport byłby tylko do użytku wewnętrznego w biurze jako swego rodzaju "ściągawka" informacji o kliencie i firmie, a także o istotnych zmianach na przestrzeni lat prowadzenia działalności. Czasami taką kartę przekazywałoby się do innego biura rachunkowego (np. przy odejściu klienta) wraz z innymi dokumentami głównymi. Klientom raczej nie są te informacje potrzebne, a w biurze owszem, bo przy większej ilości klientów trudno pamiętać istotne informacje.sławek pisze:
Taka karta pozostaje do użytku wewnętrznego w biurze czy stanowi swoisty raport, który docelowo miałby być rozsyłany do właścicieli/klientów?