www.reset2.pl • IMPORT FAKTUR
Strona 1 z 1

IMPORT FAKTUR

: sob, 13 kwietnia 2019 12:17
autor: PAWEŁ SMOLIS
Jak obecnie importuje się faktury z r2faktury ? Bo nie mogę zlokalizować przycisku ?

: wt, 16 kwietnia 2019 9:41
autor: Inez
Nic się nie zmieniło w temacie importu faktur z R2faktury.
Proszę doprecyzować z jakiego programu Pan korzysta. Być może korzysta Pan z programu R2firma, wówczas nie ma importu faktur z R2faktury lecz jest opcja "Dokumenty do zaksięgowania".

: wt, 16 kwietnia 2019 9:52
autor: PAWEŁ SMOLIS
Inez pisze:Nic się nie zmieniło w temacie importu faktur z R2faktury.
Proszę doprecyzować z jakiego programu Pan korzysta. Być może korzysta Pan z programu R2firma, wówczas nie ma importu faktur z R2faktury lecz jest opcja "Dokumenty do zaksięgowania".
Proszę nie pisać że nic się nie zmieniło bo to nieprawda. Dotychczas importowałem do programu r2księga plik z rozszerzeniem "buf", który to plik eksportowałem z programu r2faktury. I o ile w dalszym ciągu mogę taki eksport w r2faktury zrobić o tyle jedyny import dokumentów w r2księdze możliwy jest tylko z pliku jpk. Oba programy są w najnowszych wersjach 10.23.

: wt, 16 kwietnia 2019 10:11
autor: Inez
Tak jak już wcześniej pisałam nic się nie zmieniło w temacie możliwości importu danych z programu R2faktury. Na podstawienie Pana opisu wnioskuję, że zostały zmienione ustawienia importu.

Proszę wejść w Zbiory -> Wybór firmy -> przejść na zakładkę Pozycja i tam na zakładkę Ustawienia, a następnie na zakładkę Inne. Proszę sprawdzić co ma Pan wybrane w sekcji "Import z zewnętrznych programów" w polu "Program", bo najprawdopodobniej wybrana jest opcja "JPK - Jednolity Plik Kontrolny". Proszę zmienić na "RESET2 - R2faktury" i zaakceptować zmianę. Po wykonaniu tych czynności problem powinien ustąpić.

: wt, 16 kwietnia 2019 10:30
autor: PAWEŁ SMOLIS
Inez pisze:Tak jak już wcześniej pisałam nic się nie zmieniło w temacie możliwości importu danych z programu R2faktury. Na podstawienie Pana opisu wnioskuję, że zostały zmienione ustawienia importu.

Proszę wejść w Zbiory -> Wybór firmy -> przejść na zakładkę Pozycja i tam na zakładkę Ustawienia, a następnie na zakładkę Inne. Proszę sprawdzić co ma Pan wybrane w sekcji "Import z zewnętrznych programów" w polu "Program", bo najprawdopodobniej wybrana jest opcja "JPK - Jednolity Plik Kontrolny". Proszę zmienić na "RESET2 - R2faktury" i zaakceptować zmianę. Po wykonaniu tych czynności problem powinien ustąpić.
Dziękuję, teraz działa. Nie przestawiałem nic w programie i dlatego byłem przekonany, że to się zadziało w związku z aktualizacją. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.