Dzień dobry,
nie mogę pobrać UPO ewidencji JPK za wrzesień. Pojawia się błąd 415,Opis: Przesłany rodzaj dokumentu nie jest obsługiwany w systemie", Kod forumarza 'JPK_V7K (1)' w wersji '1-1' jest nieobsługiwany","Timestamp":"2020-10-04T06:44:38.3214303+00:00","Upo":""
Deklarację VAT wysłałam bez problemu.
Proszę o pomoc.
JPK
-
- Posty: 8
- Rejestracja: czw, 05 kwietnia 2018 16:52
Re: JPK
Dzień dobry,
Prosimy o kontakt telefoniczny z działem serwisu - tel. 71 38 28 702
Prosimy o kontakt telefoniczny z działem serwisu - tel. 71 38 28 702
-
- Posty: 8
- Rejestracja: czw, 05 kwietnia 2018 16:52
Re: JPK
Dziękuję, po wykonaniu telefonu udało mi się pobrać UPO. Jednak nie mogę wejść na historię JPK - nie da się zmienić zakresu (data od 01.10-31.10 i nie mogę zmienić na datę od 01.09-30.09)
Re: JPK
Dzień dobry,
W głównym oknie programu wejść w Ustawienia - Bieżąca data i okres w polu "Miesiąc" wybrać wrzesień po zaakceptowaniu zmiany wyświetlić historię JPK (Zbiory-JPK(Jednolity Plik Kontrolny)-Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT(JPK_VAT)).
W razie pytań prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem FK pod nr tel.: 71 3828702.
W głównym oknie programu wejść w Ustawienia - Bieżąca data i okres w polu "Miesiąc" wybrać wrzesień po zaakceptowaniu zmiany wyświetlić historię JPK (Zbiory-JPK(Jednolity Plik Kontrolny)-Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT(JPK_VAT)).
W razie pytań prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem FK pod nr tel.: 71 3828702.