JPK

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
jola123456
Posty: 8
Rejestracja: czw, 05 kwietnia 2018 16:52

JPK

Post autor: jola123456 » pt, 09 października 2020 16:21

Dzień dobry,
nie mogę pobrać UPO ewidencji JPK za wrzesień. Pojawia się błąd 415,Opis: Przesłany rodzaj dokumentu nie jest obsługiwany w systemie", Kod forumarza 'JPK_V7K (1)' w wersji '1-1' jest nieobsługiwany","Timestamp":"2020-10-04T06:44:38.3214303+00:00","Upo":""
Deklarację VAT wysłałam bez problemu.
Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: JPK

Post autor: sławek » pn, 12 października 2020 8:09

Dzień dobry,

Prosimy o kontakt telefoniczny z działem serwisu - tel. 71 38 28 702
jola123456
Posty: 8
Rejestracja: czw, 05 kwietnia 2018 16:52

Re: JPK

Post autor: jola123456 » wt, 13 października 2020 14:55

Dziękuję, po wykonaniu telefonu udało mi się pobrać UPO. Jednak nie mogę wejść na historię JPK - nie da się zmienić zakresu (data od 01.10-31.10 i nie mogę zmienić na datę od 01.09-30.09)
Awatar użytkownika
Edzia
 
Posty: 122
Rejestracja: wt, 10 listopada 2015 8:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: JPK

Post autor: Edzia » wt, 13 października 2020 16:36

Dzień dobry,

W głównym oknie programu wejść w Ustawienia - Bieżąca data i okres w polu "Miesiąc" wybrać wrzesień po zaakceptowaniu zmiany wyświetlić historię JPK (Zbiory-JPK(Jednolity Plik Kontrolny)-Ewidencja zakupu i sprzedaży VAT(JPK_VAT)).

W razie pytań prosimy o bezpośredni kontakt z serwisem FK pod nr tel.: 71 3828702.
ODPOWIEDZ