JPK - status 120 od 24h

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
lgorek
Posty: 235
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

JPK - status 120 od 24h

Post autor: lgorek » czw, 05 listopada 2020 16:36

Witam,

Nie wiem po której stronie szukać błędu, czy wczoraj wysłałem nowy JPK dzisiaj chciałem pobrać UPO a tutaj dalej weryfikuje, dodatkowo dzisiaj wysłałem innego podatnika i po chyba 5 godzinach mam dalej status 120. Typ uwierzytelniania w obu przypadkach podpis elektroniczny.

Wersja programu: 10.30.1 z dnia 14-10-2020 godz.11:26:09

Komunikat otrzymuje
120,Opis: Sesja została poprawnie zakończona. Dane zostały poprawnie zapisane. Trwa weryfikacja dokumentu", ","Timestamp":"2020-11-04T12:56:20.4370381+00:00","Upo":""
Dodam, że za wrzesień szło wszystko jak należy i nie było takich problemów.
Awatar użytkownika
Krystek
 
Posty: 78
Rejestracja: pn, 24 lipca 2017 14:09
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: JPK - status 120 od 24h

Post autor: Krystek » pt, 06 listopada 2020 16:15

Faktycznie, w niektórych przypadkach zaobserwowano takie zjawisko, zgodnie z komunikatem niestety należy czekać na weryfikację. Być może sytuacja wynika z jakichś prac serwisowych po stronie ministerstwa - w przeszłości zdarzały się już takie przypadki.

Gdyby problem utrzymywał się, prosimy o kontakt z działem serwisu pod numerem tel.: +48 713 828 702.
lgorek
Posty: 235
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: JPK - status 120 od 24h

Post autor: lgorek » sob, 07 listopada 2020 15:51

06-11-2020 otrzymałem status 200. Dlatego należy czekać.
ODPOWIEDZ