SimplySign

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

SimplySign

Post autor: Regis » wt, 10 listopada 2020 21:24

Witam!
Przedłużyłem niedawno podpis elektroniczny i jednocześnie zmigrowałem go do wersji mobilnej SimplySign.
Teraz mam problem z podpisami, bo gdy wskazuję w ścieżce pliki obsługujące podpis w katalogu SimplySign to nie widzi nic, tylko prosi o podpięcie karty. Na karcie kryptograficznej oczywiście mam już tylko podpis wygasły, natomiast nowy widnieje w karcie wirtualnej po aktywowaniu podpisu mobilnego tokenem z telefonu.
Jak teraz zmusić R2firma do współpracy z tym ustrojstwem?

Pozdrawiam
Ziemowit Dybilas
Awatar użytkownika
Edzia
 
Posty: 122
Rejestracja: wt, 10 listopada 2015 8:47
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: SimplySign

Post autor: Edzia » pt, 13 listopada 2020 16:39

Dzień dobry,

Prosimy zainstalować program do podpisu mobilnego SmartSign zgodnie z zaleceniami oprogramowania na stronie:
https://www.certum.pl/pl/wsparcie/cert_ ... mart_sign/ -
Należy zainstalować Simply Sign desktop.

Po instalacji w programie wskazać ścieżkę do sterownika karty cryptoCertum3PKCS.dll albo cryptoCertumPKCS11.dll (Ustawienia –Środowisko -Inne)

W razie pytań prosimy o kontakt z serwisem FK pod nr tel.: 71 3828702
Regis
Posty: 51
Rejestracja: sob, 04 sierpnia 2007 13:40
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Re: SimplySign

Post autor: Regis » śr, 25 listopada 2020 12:07

Jest chyba rozwiązanie problemu.
C:\Windows\System32\SimplySignPKCS.dll
Powyższy plik wczytuje właściwy certyfikat
Wyszukiwarka normalnie nie odnajduje tego zbioru, bo zapewne nie ma ustawionej nazwy do poszukiwania. Trzeba wprowadzić ręcznie.

Mam tylko kolejny komunikat tym razem o błędzie "error 8219" przy podpisywaniu tworzonego PDFa np dowodu wewnętrznego.
Awatar użytkownika
Ul
 
Posty: 89
Rejestracja: pt, 09 marca 2018 10:12
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: SimplySign

Post autor: Ul » pt, 27 listopada 2020 14:02

Proszę o kontakt telefoniczny z działem serwisu pod numerem 71 38 28 702.
księgowa
Posty: 16
Rejestracja: pn, 18 lipca 2022 17:13

Re: SimplySign

Post autor: księgowa » czw, 23 lutego 2023 16:54

Regis pisze:
śr, 25 listopada 2020 12:07
Jest chyba rozwiązanie problemu.
C:\Windows\System32\SimplySignPKCS.dll
Powyższy plik wczytuje właściwy certyfikat
Wyszukiwarka normalnie nie odnajduje tego zbioru, bo zapewne nie ma ustawionej nazwy do poszukiwania. Trzeba wprowadzić ręcznie.

Jesteś genialny.. dzwoniłam na info reset i podawali błędne informację, zrobiłam jak napisałeś i R2ksiega podpis widzi

Dzięki :)
ODPOWIEDZ