Rejestr środków trwałych

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
justyna
Posty: 1
Rejestracja: śr, 31 marca 2010 20:14

Rejestr środków trwałych

Post autor: justyna » śr, 31 marca 2010 20:21

Witam, zamierzam kupić program do księgowania R2FK na razie testuję wersję demo i mam problem ze środkami trwałymi. Wprowadzenie do ewidencji środków trwałych i naliczenie amortyzacji nie sprawiło mi kłopotu ale nie wiem jak wprowadzić zakup środka trwałego do rejestru vat żeby można było wydrukować jako rejestr środków trwałych, drukuje mi jako rejestr zakupów i w deklaracji vat 7 też nie pokazuje tam gdzie powinien. Może ktoś mi podpowie jak to zrobić bo siedzę nad tym już długo i nie mogę ruszyć z miejsca.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » czw, 01 kwietnia 2010 8:26

w planie kont, na koncie na którym potem będziemy księgować zakup środka trwałego, powinnaś zaznaczyć opcję "zakup środków trwałych"
dzięki temu księgowanie na tym koncie sprawi, że wpis wejdzie w odpowiednie miejsce na rejestrze vat i na deklaracji vat
oczywiście wpis będziesz musiała zaksięgować na nowo
ODPOWIEDZ