Błędy otwarcia tabeli podczas uruchamiania

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
lukaszz
Posty: 7
Rejestracja: wt, 13 czerwca 2017 11:36

Błędy otwarcia tabeli podczas uruchamiania

Post autor: lukaszz » czw, 25 października 2018 8:03

Od pewnego czasu podczas uruchamiania programu R2PłatnikPRO pojawia się okienko błędu z informacjami:

Obrazek

nie pomaga aktualizacja do najnowszej wersji, błąd pojawia się w różne dni, na jednym kliencie (na którym logują się kadry) oraz na serwerze (logowania na admina).
Błąd nigdy nie pojawił się na drugim kliencie (gdzie logują się płace).
Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 64
Rejestracja: pn, 16 lipca 2018 8:49
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Jakub » czw, 25 października 2018 9:49

Dzień dobry.

Proszę o kontakt telefoniczny z serwisem.

Pozdrawiam,
lukaszz
Posty: 7
Rejestracja: wt, 13 czerwca 2017 11:36

Post autor: lukaszz » czw, 25 października 2018 14:39

Co w takim razie robi wcześniej podsunięte przez Pana rozwiązanie?

Obrazek
Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 64
Rejestracja: pn, 16 lipca 2018 8:49
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Jakub » czw, 25 października 2018 16:39

Jest to jedno z możliwych rozwiązań. Przez wzgląd na liczbę zmiennych, które mogą wpłynąć na pojawienie się komunikatu, proszę o kontakt z serwisem.
ODPOWIEDZ