Error 123

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Db
Posty: 39
Rejestracja: śr, 10 sierpnia 2011 7:01

Error 123

Post autor: Db » pn, 03 grudnia 2018 18:52

Witam,
podczas próby eksportu zestawienia wg klucza pojawia się komunikat I/O error 123 i eksport zostaje przerwany. W czym tkwi problem? Do tej pory nie mieliśmy problemu z tym eksportem.
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » wt, 04 grudnia 2018 13:28

Witam,

proszę:

1)
uruchomić program w trybie administratora (tj. proszę kliknąć prawym przyciskiem myszy na skrócie od programu i wybrać polecenie "Uruchom jako administrator... "),

2)
wskazać inne miejsce na dysku, gdzie ma być zapisany plik eksportowy, przy czym użytkownik musi posiadać uprawnienia do zapisu w tej lokalizacji,

3)
ewentualnie sprawdzić, czy nazwa pliku i/lub folderu w ścieżce jest prawidłowa.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ