Padł system - jak odzyskać bazę danych

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
arael6
Posty: 3
Rejestracja: pt, 30 października 2015 15:39

Padł system - jak odzyskać bazę danych

Post autor: arael6 » pt, 30 października 2015 15:47

Witam,
na komputerze padł system Windows XP. Nowy system, również Windows XP, został zainstalowany na innej partycji dysku, toteż pliki z partycji z padniętym systemem zachowały się. Na nowym systemie zainstalowałem program R2płatnik. Proszę o pomoc, w jaki sposób można zaimportować bazę danych z partycji, na której padł system?
Awatar użytkownika
bs
 
Posty: 248
Rejestracja: pn, 22 grudnia 2008 15:00

Post autor: bs » pn, 02 listopada 2015 8:58

to już jest działanie administracyjne - polega na podłaczaniu plików bazy danych do działającego serwera SQL - nazywa się to attach więcej o tym tutaj
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms190209.aspx

jakby co serwis Reset2 zdalnie odpłatnie może to wykonać
arael6
Posty: 3
Rejestracja: pt, 30 października 2015 15:39

Post autor: arael6 » pn, 02 listopada 2015 21:58

Problem rozwiązany. Okazało się, że wystarczy wybrać opcję "Odtwarzanie danych z archiwum". Baza była archiwizowana co drugi dzień, więc nic nie przepadło :) Potem jeszcze pojawiał się błąd: "Archiwum nie zawiera pliku informacyjnego". Aktualizacja programu do najnowsze wersji pomogła.
Awatar użytkownika
Renata
 
Posty: 185
Rejestracja: wt, 24 listopada 2009 15:16
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Renata » wt, 03 listopada 2015 15:07

Jeżeli przy odtwarzaniu danych z archiwum pokaże się komunikat: "Archiwum nie zawiera pliku informacyjnego" to znaczy, że:

1)
na starym komputerze wersja programu była wyższa, natomiast na nowym komputerze zainstalowana jest wersja starsza.
Wersję programu na obu komputerach można sprawdzić w Pomoc -> O programie... -> ostatnia linia na dole okna - Aktualizacja nr ... z dnia ...
W powyższym przypadku pomoże, tak jak właśnie u Państwa, aktualizacja (i koniecznie ponowne uruchomienie) programu na nowym komputerze.

2)
na starym komputerze, na etapie tworzenia archiwum, nie była zaznaczona opcja "Zapamiętaj hasło".
Niezależnie od tego, czy nadajemy hasło do archiwum czy nie, w/w opcja powinna być zaznaczona.
Inaczej może pokazać się cytowany komunikat ;).
BajBus
Posty: 2
Rejestracja: wt, 11 grudnia 2018 21:15

Post autor: BajBus » śr, 12 grudnia 2018 12:31

bs pisze:
jakby co serwis Reset2 zdalnie odpłatnie może to wykonać
Witam, jeśli można zapytać to o jakiej kwocie mowa?
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: Monika » śr, 12 grudnia 2018 13:46

W tej sprawie proszę kontaktować się z serwisem telefonicznie.
ODPOWIEDZ