Błędy po aktualizacji 10.21 z 4.01.19

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
treborr
Posty: 11
Rejestracja: czw, 29 marca 2018 10:49

Błędy po aktualizacji 10.21 z 4.01.19

Post autor: treborr » sob, 05 stycznia 2019 13:30

Po ostatniej aktualizacji 10.21 z 4.01.19 przy próbie zmiany czegokolwiek w danych firmy wyskakuje błąd. Proszę o szybką reakcję.

Obrazek
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pn, 07 stycznia 2019 8:49

Ze względu na to, że ani serwisowi na danych przykładowych nie udało wywołać się podobnego zachowania programu, ani żaden inny Użytkownik nie natrafił na podobny wyjątek, podejrzewamy, że specyfika Państwa danych powoduje osobliwe zachowanie programu.

Prosimy o bezpośredni kontakt z działem serwisu drogą telefoniczną - tel. 71 38 28 702 lub poprzez założenie sprawy serwisowej z programu z menu Pomoc - Serwis on-line.


Przy okazji Użytkowników korzystających lub chcących korzystać z usług platformy GreenMail24.pl zajmującej się m.in. archiwizacją dokumentacji, zachęcamy do kontaktu z dostawcą usługi, firmą GreenPost oraz nami, firmą Reset2.
treborr
Posty: 11
Rejestracja: czw, 29 marca 2018 10:49

Re: Błędy po aktualizacji 10.21 z 4.01.19

Post autor: treborr » pn, 07 stycznia 2019 11:51

Sam znalazłem,problem ,powstaje w momencie ,gdy R2fk i R2faktury są zintegrowane,po rozłączeniu zapisuje dobrze,pewnie dlatego,że oba programy działają na osobnych bazach,a nie na jednej co nie zmienia faktu ,że rozwiązanie jest uciążliwe tzn.jak chcesz zmieniać dane firmy to usuń integrację,a jak chcesz importować pliki między programami to integruj.Wiem,że najlepiej byłby pracować na jednej bazie ,ale programy były kupione osobno i teraz musiałbym znowu dopłacać.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pn, 07 stycznia 2019 12:26

Wspieramy zarówno pracę na osobnych bazach, jak i na jednej w ramach programu R2firma.

Samo zgłoszenie zweryfikujemy, dziękujemy za wskazówkę.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » wt, 08 stycznia 2019 8:38

Aktualizacja programu 10.21.1 z dnia 07.01.2018 powinna rozwiązać zgłoszony problem.
Dziękujemy za czujność i przekazane informacje.
treborr
Posty: 11
Rejestracja: czw, 29 marca 2018 10:49

Post autor: treborr » wt, 08 stycznia 2019 10:14

Teraz jest w porządku,dziękuję za zajęcie się sprawą.
ODPOWIEDZ