Karta firmy dla biur rachunkowych

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
maksimus
Posty: 159
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Karta firmy dla biur rachunkowych

Post autor: maksimus » czw, 14 lutego 2019 14:53

Czy udałoby się wprowadzić w programie dodatkowe ułatwienie dla biur rachunkowych polegające na <b>możliwości wydruku "karty firmy / klienta"</b>, na której znalazłyby się najważniejsze informacje wprowadzone do programu w zakładce Firmy i Właściciele. Karta zawierałaby np. Nazwę, adres, NIP, REGON, datę założenia działalności, formę opodatkowania, daty zmian opodatkowania PIT, CIT, rodzaj rozliczenia VAT, daty zmian sposobu rozliczenia VAT oraz istotne informacje o Właścicielu/-ach, Udziałowcach, jego/ich dane, rodzaje ubezpieczeń ZUS, daty podlegania ubezpieczeniom itp.?
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Post autor: sławek » pt, 15 lutego 2019 12:51

Ciekawa sugestia.
Przyjrzymy się sprawie.

Taka karta pozostaje do użytku wewnętrznego w biurze czy stanowi swoisty raport, który docelowo miałby być rozsyłany do właścicieli/klientów?
maksimus
Posty: 159
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maksimus » pt, 15 lutego 2019 15:18

sławek pisze:
Taka karta pozostaje do użytku wewnętrznego w biurze czy stanowi swoisty raport, który docelowo miałby być rozsyłany do właścicieli/klientów?
Raport byłby tylko do użytku wewnętrznego w biurze jako swego rodzaju "ściągawka" informacji o kliencie i firmie, a także o istotnych zmianach na przestrzeni lat prowadzenia działalności. Czasami taką kartę przekazywałoby się do innego biura rachunkowego (np. przy odejściu klienta) wraz z innymi dokumentami głównymi. Klientom raczej nie są te informacje potrzebne, a w biurze owszem, bo przy większej ilości klientów trudno pamiętać istotne informacje.
ODPOWIEDZ