Faktury RR - eksport do R2fk

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programu R2faktury, R2fakturyPRO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programem.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

maksimus
Posty: 135
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Faktury RR - eksport do R2fk

Post autor: maksimus » śr, 21 lutego 2018 21:33

Po imporcie faktur zakupu RR z R2faktury do R2fk, w R2fk wszystkie faktury RR są w nawiasach (na początku i na końcu), a pozostałe VAT-owskie faktury zakupu, oprócz numerów własnych, w dalszej części posiadają w nawiasach numery PZ - czemu to ma służyć?
W jaki sposób ustawić eksport, aby te nawiasy nie pojawiały się w R2fk. Teraz muszę wchodzić w każdą fakturę oddzielnie i ręcznie usuwać te nawiasy w księdze :( :shock:
Zauważyłam, że RR-ki są w tym przypadku traktowane jak PZ-ki i dlatego są w nawiasach.
Jak usunąć te nawiasy przy RR-kach i całkowicie numery PZ przy pozostałych fakturach, już na etapie eksportu z R2faktury?
Po co "zaśmiecać" strukturę JPK jeszcze numerami PZ-ek i niepotrzebnymi nawiasami?
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 638
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 12:11
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Post autor: sławek » czw, 01 marca 2018 12:24

Temat interesujący, przyjrzymy się sprawie.
Pod kątem JPK na pewno przydałaby się co najmniej opcja przy imporcie.
maksimus
Posty: 135
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maksimus » pn, 01 kwietnia 2019 8:57

Czy nastąpiły już jakieś zmiany w tym temacie, bo chyba import do R2fk nadal odbywa się w sposób opisany powyżej? Nie zauważyłam żadnej dodatkowej opcji ani przy imporcie do fk, ani przy eksporcie z R2faktury.
A może należy wejść w jakieś ustawienia programu?
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 638
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 12:11
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Post autor: sławek » pn, 01 kwietnia 2019 14:41

Nie, ale nie tracimy nadziei na to, że trafimy na moment, gdy i tę sprawę uda się załatwić pozytywnie.
ODPOWIEDZ