Nadruk Przelewu a Rozmiar Czcionki

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

lgorek
Posty: 47
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 16:54

Nadruk Przelewu a Rozmiar Czcionki

Post autor: lgorek » czw, 21 czerwca 2018 11:09

To co dzisiaj słyszałem od pomocy technicznej przerosło moje oczekiwania. Zaczynając od początku:

Chce wydrukować przelew na gotowym druku (czyt. nadruk) drukuje a tu wszystko rozwalone. Sprawdzam czy może tak jest tylko w 10 a może w 3 też okazuje się że oba programy mają tak samo. No to dzwonie i Pan mi mówi że czcionka interfejsu jest za duża powinna być 8 a mam ustawioną 10. To ja mówie mu przecież co ma jedno z drugim nadruk powinien mieć stały rozmiar na to on powiedział że tak już jest i mówi cyt: "PROGRAMIŚCI NIC NIE BĘDĄ ZMIENIAĆ W KWESTI PRZELEWÓW / NADRUKÓW, PONIEWAŻ WYCHODZĄ Z ZAŁOŻENIA, ŻE WSZYSCY KORZYSTAJĄ JUŻ Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ"

No ja piernicze co w tej firmie się dzieje, bardzo dobrze że korzystają z bankowości elektronicznej ale czy istnieje możliwość powiadomienia podatnika o wysokości podatków jednym emailem lub sms ?? No NIE ma takiej możliwości w programie. Jednym słowem porażka.

Druga sprawa to że w programie nie można wygenerować przelewu kiedy nie ma podanego numeru konta, ale są firmy, które nie mają konta i co należy zrobić ? Wystarczyło by przy generowaniu wyświetlić komunikat brak numeru konta wygenerować wpłatę, a w obecnym przypadku nic nie zrobimy. Dodatkowo Pan na pomocy techicznej powiedział "Wystarczy podać poprawny numer konta i później zmienić na wpłatę". No ok ale jaki numer kogoś innego ?

Nie wiem jak kiedyś ale wiadć że obecnie firma zapomniała o podatnikach, którzy nie korzystają z bankowości elektronicznej.
ODPOWIEDZ