Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
-
Bożena
- Posty: 52
- Rejestracja: pt, 30 listopada 2018 9:10
Post
autor: Bożena » pn, 03 grudnia 2018 9:26
Dzień Dobry,
Pracownik został zwolniony z 14/11/2018 r. Muszę naliczyć mu ekwiwalent za urlop. W karcie urlopowej wpisałam ekwiwalent za urlop. Data podpowiedziała mi się 18/08/-18/08/2018 - wyliczono 5 dni. (czy data powinna być taka jak się pokazuje przy wyliczeniu ekwiwalentu?).
Niestety jak przygotowałam listę płac za ekwiwalent to mi nie nalicza ekwiwalentu.
Proszę o wyjaśnienie.
-
TomekL
-
- Posty: 165
- Rejestracja: czw, 24 sierpnia 2017 9:40
- Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
-
Kontakt:
Post
autor: TomekL » pn, 03 grudnia 2018 15:45
Dzień dobry
Jest to dość dziwna zależność dat - proszę kliknąć prawym przyciskiem myszy w Karcie urlopowej i wybrać opcję Nalicz ekwiwalent. Powinna podpowiedzieć się data zakończenia umowy i wtedy ekwiwalent będzie poprawnie rozliczony.