karty ewidencji czasu pracy

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

Awatar użytkownika
KrystianSz
 
Posty: 63
Rejestracja: wt, 28 listopada 2017 14:33
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Re: karty ewidencji czasu pracy

Post autor: KrystianSz » pt, 20 grudnia 2019 11:14

Witam, wchodzimy na firmę > Parametry > Karty pracy > Ustawienia podstawowe > [X] Włącz ewidencję nadgodzin do odpracowania. Po tym pojawią się godziny na rocznej KP.
kant80
Posty: 21
Rejestracja: śr, 09 stycznia 2019 10:31

Re: karty ewidencji czasu pracy

Post autor: kant80 » czw, 02 stycznia 2020 6:09

Tak mam ustawione parametry a na rocznej karcie pracy pojawia mi się nad ikonką zegara jak i pod ikonką cyfra 8, a w ewidencji czasu pracy mam 2 zmiany wprowadzone - raz od 6 do 14, drugi raz od 14 do 22
maksimus
Posty: 142
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Re: karty ewidencji czasu pracy

Post autor: maksimus » sob, 08 lutego 2020 20:29

W firmie obowiązuje podstawowy system czasu pracy. Jest to jednostka handlowa, w której każdy pracownik w ciągu miesiąca rozpoczyna pracę w różnych godzinach, bo taka jest potrzeba pracodawcy. W jaki sposób mam wprowadzić do programu czas pracy pracowników wg załączonego zdjęcia, aby wszelkie naliczenia czasu pracy i listy płac były prawidłowe. Standardowe ustawienia kalendarza powodują naliczanie nadgodzin w tygodniu, w którym praca zaczyna się w innych godzinach niż poprzedni. Ustawiony został kalendarz dynamiczny z zaznaczeniem pracy trójzmianowej. Firma posiada kilka oddziałów, w których pracownicy nawet w ramach jednego oddziału zaczynają pracę w różnych godzinach i w różnych dniach. Do tego dochodzi praca w sobotę i odbiór dnia wolnego za pracę w sobotę na wniosek pracownika (jak to wprowadzać i rozliczać?).Czy ktoś mógłby krok po kroku opisać jak to wszystko wprowadzać, aby ewidencja czasu pracy zgadzała się z listą obecności. Jak postąpić, jeżeli praca zaczynałaby się w jeszcze innych godzinach niż na załączonym zdjęciu i żeby program nie naliczał nadgodzin w takiej sytuacji, jeżeli praca będzie trwała 8 godzin (pełny etat). Import harmonogramów z excela lub txt nie wchodzi w grę.
Załączniki
2020-02-08_19h42_50.jpg
2020-02-08_19h42_50.jpg (87.03 KiB) Przejrzano 195 razy
2020-02-08_19h42_29.jpg
2020-02-08_19h42_29.jpg (91.33 KiB) Przejrzano 195 razy
skan_000015.jpg
Lista obecności
skan_000015.jpg (129.03 KiB) Przejrzano 195 razy
Awatar użytkownika
PiotrekJ
 
Posty: 31
Rejestracja: czw, 07 lutego 2019 12:37
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Re: karty ewidencji czasu pracy

Post autor: PiotrekJ » pn, 10 lutego 2020 9:25

Dzień dobry,

Opisana sprawa wykracza poza konsultacje, rozliczanie czasu pracy dostosowujemy specjalnie na potrzeby klienta.

Pozdrawiam
maksimus
Posty: 142
Rejestracja: śr, 13 lipca 2011 23:32
Lokalizacja: Chełm

Re: karty ewidencji czasu pracy

Post autor: maksimus » pn, 10 lutego 2020 12:39

PiotrekJ pisze:
pn, 10 lutego 2020 9:25
Dzień dobry,

Opisana sprawa wykracza poza konsultacje, rozliczanie czasu pracy dostosowujemy specjalnie na potrzeby klienta.

Pozdrawiam
Nie rozumiem - jak to opisana sprawa wykracza poza konsultacje? Posiadam program w wersji PRO, który został zakupiony w rozszerzonej wersji tylko ze względu na szerokie możliwości rozliczania czasu pracy (łącznie z tworzeniem harmonogramów). Od momentu jego zakupu ponad rok temu mam nadal problem z rozszyfrowaniem ewidencjonowania czasu pracy wg wydanej przez Reset2 instrukcji do programu. Nie dziwi więc ilość zapytań w tym poście i zdawkowych odpowiedzi ze strony Reset2 w tym zakresie. Wersja PRO chyba powinna już zawierać różne sposoby rozliczania czasu pracy (w tym sytuację jak opisana wyżej). A może w takim przypadku musimy zakupić wersję SBO :?
Omówcie na forum chociaż jeden przykład praktyczny, a na pewno wielu osobom to pomoże i myślę, że w zupełności wystarczy, aby program był użyteczny, chociaż mam wrażenie, że w tym zakresie rozwiązania trochę "kuleją" i dlatego odsyłacie do indywidualnych dostosowań na potrzeby klienta.
ODPOWIEDZ