Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.

Moderatorzy: sławek, Mariusz, Moderator

Wiosna23
Posty: 2
Rejestracja: pt, 03 stycznia 2020 15:34

Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

Post autor: Wiosna23 » wt, 17 marca 2020 8:33

Witam
W tym tygodniu mam problem z R2. Po uruchomieniu programu wyrzuca komunikat:
"Wystąpił nieznany błąd: (Błąd otwarcia tabeli: PRACOWNIK (PDM.PracownikT) Access violation at address 0040A212 in module 'RPlatnik10.exe'. Read of address 00000059"
Po zamknięciu tego okna program wygląda normalnie.

Nie wiem czy to oddziałuje na inne funkcje ale mam problem z wprowadzeniem urlopów. Na liście pracowników wyświetla się prawidłowa data zakończenia umowy (30.06.2020) jednak przy próbie dodania urlopu wyświetla się komunikat z którego wynika, że człowiek nie ma umowy. Po wejściu przez ikonę 'umowy' w zakładce po lewej (lista) data zakończenia umowy to 27.02.2020 a w zakładce 'pozycja' wyświetla się prawidłowa data czyli 30.06.2020. Przy próbie zmiany daty wyrzuca komunikat: " Przed Compiler.Run musi wystąpić Compiler.Reset".


Czy ktoś miał podobne problemy? Czy może to być spowodowane dodaniem nowych funkcjonalności w trybie diagnostycznym? Czy po aktualizacji problem nie będzie występował?
Awatar użytkownika
maciejg
 
Posty: 65
Rejestracja: pn, 22 października 2018 11:55
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

Post autor: maciejg » wt, 17 marca 2020 10:10

Witam,
Jeden to problem z bazą danych a drugi problem z pamięcią. Sądzę iż polecenie "delete vers" wykonane na bazie danych oraz aktualizacja programu w trybie diagnostycznym pomogłaby. Prosiłbym o kontakt z serwisem, bo telefonicznie najszybciej jest to objaśnić.
Wiosna23
Posty: 2
Rejestracja: pt, 03 stycznia 2020 15:34

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

Post autor: Wiosna23 » wt, 17 marca 2020 11:22

Skontaktujemy się wkrótce.

Udało się poprawić daty w umowach na czas określony. Na próbnej liście płac osoby z błędem przeliczyły się dobrze, jednakże pojawił się problem u osób z umową na czas nieokreślony. Tam na liście umów wywołuje się data zakończenia umowy (przy tej umowie nie powinno jej być) na 27.02.2020. Co ciekawe nie jest to widoczne w oknie 'pracownicy' dlatego błąd ujawnił się przy przeliczaniu listy płac.
lgorek
Posty: 64
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

Post autor: lgorek » wt, 17 marca 2020 13:08

Wg mnie jest to błąd po aktualizacji, u mnie na każdej firmie pierwszy raz jak uruchomię firmę to pojawia się ten błąd delete vers nie pomogło.
Awatar użytkownika
maciejg
 
Posty: 65
Rejestracja: pn, 22 października 2018 11:55
Lokalizacja: RESET2 Oprogramowanie sp. z o.o. sp.k.
Kontakt:

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

Post autor: maciejg » wt, 17 marca 2020 14:23

Problem nie jest globalny, lecz występuje u nielicznych.
Proszę spróbować wypakować aktualizację ręcznie.
(C:\Reset2\Platnik.10x\BIN w tym folderze powinien być plik UPDATE)
Dodatkowo proszę dodać do wyjątków w antywirusie, R2Platnik lub chwilowo wyłączyć.
Uruchomić jako administrator program. Dodatkowo proszę wyłączyć zbędne programy.
W razie problemów proszę dzwonić na serwis zdiagnozujemy problem i rozwiążemy go.
Biznesplus
Posty: 24
Rejestracja: czw, 28 stycznia 2016 14:29
Lokalizacja: Zielonki k.Krakowa

Re: Błąd otwarcia tabeli:PRACOWNIK (PDM.PracownikT)

Post autor: Biznesplus » pn, 06 kwietnia 2020 16:10

U mnie tez występuje ten problem a więc chyba wcale nie tak u "nielicznych"
ODPOWIEDZ