producent oprogramowania

  • Polski
  • English

Szukaj

Jesteś tutaj:  »   » Serwis i szkolenia

Seria PRO

Dla średnich i dużych przedsiębiorstw

nie ograniczaj swoich wymagań

Serwis i szkolenia


Konsultacje telefoniczne

Codziennie w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1630) służymy Państwu bezpłatną pomocą telefoniczną w rozwiązywaniu bieżących problemów.

Wdrożenie i szkolenie z obsługi oprogramowania

Do każdego programu załączamy drukowaną instrukcję obsługi. Część dla administratora umożliwia samodzielne wdrożenie i parametryzację system, część dla użytkownika pomaga w samodzielnej obsłudze programu. Nasze programy są również wyposażone w mechanizm tzw. pomocy kontekstowej (po naciśnięciu klawisza F1 pojawia się na ekranie okienko z pomocą dotyczącą sytuacji w jakiej się Państwo akurat znajdujecie).

Proponujemy również płatne wdrożenie i szkolenie z obsługi oprogramowania przeprowadzane przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy obejmujące:
  • instalację i konfigurację oprogramowania
  • dostosowanie systemu do wymagań obowiązujących w Państwa firmie
  • szkolenie użytkowników
  • nadzór w początkowym okresie użytkowania
Zakres konkretnych prac, szczegółowy harmonogram, termin realizacji oraz całkowity koszt usługi określany jest na podstawie analizy przedwdrożeniowej, przeprowadzonej u klienta.

Oferujemy również alternatywną metodę wymienionych wyżej usług, gdzie koszt zależy od liczby przepracowanych godzin. W takim przypadku każdorazowo umawiana jest wizyta naszego pracownika w dogodnym dla Państwa terminie, a opłata za każdą wizytę uzależniony jest od czasu pracy.

Wdrożenie oprogramowania

W ramach wspomnianych wyżej pakietów szkoleniowych oferujemy również pomoc w konfiguracji i parametryzacji systemów oraz nadzór nad jego pracą w początkowym okresie użytkowania.

Serwis i konserwacja oprogramowania

W razie wystąpienia bieżących problemów związanych z eksploatacją programów służymy Państwu pomocą:
  • bezpośrednio - wystarczy umówić sie na wizytę naszego pracownika lub zgłosić się do naszego biura ze zarchiwizowanymi danymi lub komputerem
  • zdalnie - jeśli komputer, na którym jest zainstalowany nasz program, jest podłączony do internetu, polecamy Państwu rewelacyjną usługę ZDALNY SERWIS
    W wielu wypadkach jest to sposób najlepszy, ze względu na:
    - szybkość - wystarczy zadzwonić do nas, wyjaśnić problem i zainicjować sesję zdalnego serwisu, tzn. że w ciągu kilku minut zyskujecie Państwo dostęp do bezpośredniej pomocy naszego wykwalifikowanego serwisanta
    - oszczędność - jest to jeden z najtańszych sposóbów korzystania z naszych usług.
    - brak kosztów dojazdu
    - dostępność z dowolnego miejsca w Polsce
  • korespondencyjnie - możecie państwo skorzystać z wbudowanych w program funkcji serwisowania danych umożliwiających wysyłanie (i odbieranie) danych do serwisu za pośrednictwem naszego serwera
    Wysłanie danych w ten sposób jest:
    - łatwe do wykonania - wystarczy wybrać odpowiednią pozycję z menu programu - połączenie z naszym serwerem i wysłanie(odebranie) danych odbywa się całkowicie automatycznie, połączenie nie korzysta z poczty elektronicznej, nie wymaga dodatkowej konfiguracji
    - bezpieczne - dane są zakodowane w sposób uniemożliwiający odczytanie danych adresowych i osobowych zarówno przez nas jak i osoby postronne
    - szybkie - konkretną pomoc lub poprawione dane otrzymujecie Państwo z powrotem bez zwłoki związanej z wysyłką pocztą tradycyją.

Umowy serwisowe

Podpisanie umowy serwisowej gwarantuje Państwu szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów, dojazd w mieście gratis, poza miastem z upustem oraz niski koszt roboczogodziny.





TRASKO - INWEST Sp. z o.o. w OstrzeszowieGrupa DR. SCHNEIDER POLSKA w Jeleniej GórzeI.O. VENEZIA w WarszawieSzpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w TrzebnicyBiuro Rachunkowe VERUM s.c. we WrocławiuTechnologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. w ŁozienicyPolskie Sieci Energetyczne WSCHÓD Sp. z o.o. w RadomiuZakład Produkcji Spożywczej DIJO w ZabrodziuG.EN. GAZ ENERGIA S.A. w PoznaniuTeatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu
Newsletter Reset2