Zdalny serwis - SYMFONIA Oprogramowanie do zarządzania firmą dla małych i średnich przedsiębiorstw RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Nie ograniczaj swoich wymagań

Seria PRO

Dla średnich i dużych przedsiębiorstw

Zdalny serwis

Zdalny serwis jest jednym z kilku sposobów skorzystania z naszej pomocy w razie kłopotów z eksploatacją programów.

W wielu wypadkach jest to sposób najlepszy, ze względu na:

  • szybkość - wystarczy zadzwonić do nas, wyjaśnić problem i zainicjować sesję zdalnego serwisu, tzn. że w ciągu kilku minut zyskujecie Państwo dostęp do bezpośredniej pomocy naszego wykwalifikowanego serwisanta
  • oszczędność - dzięki aktualnej promocji jest to jeden z najtańszych sposóbów korzystania z naszych usług
  • brak kosztów dojazdu
  • dostępność z dowolnego miejsca w Polsce.

Zdalny serwis jest dostępny dla wszystkich naszych programów.

Jedynym warunkiem jest dostęp do internetu (im szybszy, tym lepszy, chociaż przyzwoitą prędkość można uzyskać już na zwykłym łączu telefonicznym i modemie 56kb.)

Na czym to polega

Po uruchomieniu dowolnego z naszych programów należy uruchomić moduł zdalnego serwisowania danych i nawiązać połączenie internetowe z naszym serwisem, nasz wykwalifikowany pracownik ma bezpośredni dostęp do Państwa komputera, tak jakby bezpośrednio przed nim siedział. Wszystko co Państwo zrobicie na swoim komputerze jest widoczne również u nas, a Państwo od razu widzicie również to, co robi nasz serwisant.
Korzystając z Państwa wskazówek, zwłaszcza jeśli istnieje możliwość jednoczesnego połączenia telefonicznego, możemy szybko rozwiązać zaistniały problem.

Ile kosztuje

Połączenie odbywa się poprzez program TeamViewer, pobieramy z internetu podczas pierwszej próby skorzystania z modułu zdalnego serwisowania. Jest on programem bezpłatnym, niezbędny do nawiązania połączenia z naszym serwisem.
Usługa zdalnego serwisu jest płatna.

pobierz program TeamViewerSkąd wziąć program TeamViewer

  • pobrać z internetu poprzez wywołanie menu Pomoc - Zdalny serwis w programie: R2płatnikPRO, R2fkPRO, R2fakturyPRO lub R2środkiPRO
  • pobrać z internetu klikając tutaj.

Jak korzystać z programu TeamViewer

  • skontaktować się telefonicznie z naszym konsultantem i przedstawić problem
  • uruchomić dowolny z naszych programów klikając na ikonkę programu na pulpicie
  • za pomocą menu Pomoc - Zdalny serwis uruchomić moduł zdalnego serwisowania danych (TeamViewer)
  • po uruchomieniu programu należy podać identyfikator i hasło
  • po wykonaniu usługi, TeamViewer powinien zostać zamknięty
  • jeśli jednak TeamViewer jest jeszcze uruchomiony, możecie go Państwo sami zamknąć klikając na krzyżyk w prawym górnym rogu.