Ta strona używa plików cookies.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ
Znamy Twoje potrzeby

R2faktury STANDARD

Szczegółowy opis możliwości programu do fakturowania R2faktury pozwala zorientować się w charakterystycznych cechach naszego systemu.

Przy każdej funkcjonalności zaznaczono jej dostępność w wersjach MINI, STANDARD, MAXI i PRO, a zbiorcze zestawienie różnic pomiędzy tymi wersjami jest dostępne w pozycji RÓŻNICE W WERSJACH.

 

CRM

Funkcjonalność Wersja
MINI
Wersja
STANDARD
Wersja
MAXI
Wersja
PRO
Ewidencja kontaktów z kontrahentem - - + +
szczegółowe notatki z przeprowadzonych rozmów, spotkań, wysłanych ofert itp.        
zadania do wykonania w przyszłości przez zadaną osobę w zadanym czasie wraz ze szczegółowym opisem        
zadania do wykonania w danym dniu przez danego użytkownika pokazywane automatycznie po otwarciu programu        
Sprawy serwisowe - wspomaganie pracy działu serwisu - - - +
tworzenie zleceń serwisowych
       
protokoły otwarcia usługi serwisowej (przyjęcia zlecenia)
       
ewidencjonowanie kontaktów (telefonów, spotkań) związanych z daną sprawą
       
ustalanie zadań do wykonania w związku z daną sprawą serwisową
       
zamykanie spraw serwisowych, protokoły wykonania usługi
       
szybki dostęp do wszystkich aktywnych spraw serwisowych wraz z ich aktualnym stanem oraz historią kontaktów
       
Kontrakty (leady) sprzedażowe - wspomaganie pracy działu sprzedaży - - - +
tworzenie kontraktów sprzedażowych wraz ze szczegółową informacją o asortymentach, którymi jest zainteresowany klient
       
ewidencjonowanie kontaktów (telefonów, spotkań, ofert) związanych z kontraktem
       
ustalanie zadań związanych z kontraktem
       
szybki dostęp do wszystkich aktywnych kontraktów wraz z ich aktualnym poziomem oraz historią kontaktów
       
Kampanie sprzedażowe - - - +
szczegółowe dane kampanii sprzedażowych (reklamowych) wraz z ich kosztem
       
rozliczanie przychodów ze wszystkich przychodów związanych z daną kampanią (koszt, przychody, zysk, sumaryczna ilość kontraktów z podziałem na statusy oraz średni czas trwania kontraktu zakończonego sukcesem)