Dodatkowe możliwości - R2faktury | RESET2 RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Znamy Twoje potrzeby

R2faktury Specyfikacja

Szczegółowy opis możliwości programu do fakturowania R2faktury pozwala zorientować się w charakterystycznych cechach naszego systemu.

Przy każdej funkcjonalności zaznaczono jej dostępność w wersjach START, MINI, STANDARD, MAXI i PRO, a zbiorcze zestawienie różnic pomiędzy tymi wersjami jest dostępne w pozycji RÓŻNICE W WERSJACH.

 

Dodatkowe możliwości

Funkcjonalność Wersja
START
Wersja
MINI
Wersja
STANDARD
Wersja
MAXI
Wersja
PRO
Dokumenty, zestawienia, raporty          
zestaw gotowych dokumentów, zestawień i raportów + + + + +
modyfikacja istniejących oraz tworzenie własnych zestawień - - + + +
tworzenie dowolnych własnych dokumentów np. na bazie definicji Inny (zakup) można zdefiniować własne zamówienie do dostawcy lub przyjęcie wewnętrzne  - - + + +
pełne dostosowanie do własnych potrzeb wyglądu wszystkich dokumentów oraz większości zestawień - - + + +
wysyłanie wydruków e-mailem w formacie HTML lub PDF (zwykły albo podpisany cyfrowo) - - + + +
eksport zawartości okien (w całości lub wybranych pozycji) do Microsoft Excel - - + + +
eksport zestawień do Microsoft Excel - - + + +
specjalne wzory wydruku dla poszczególnych dokumentów - - - + +
specjalne wzory dokumentów (faktura, wz, ...) dla poszczególnych kontrahentów - - - + +
wydruki niektórych dokumentów na drukarkach igłowych (faktura, paragon, wz, pz, mm) - - - + +
współdzielenie jednej definicji dokumentu przez wielu użytkowników lub wiele magazynów
- - - - +
możliwość zapisania w bazie danych lub na dysku sieciowym skanów dokumentów związanych z daną pozycją, np. umów podpisanych z poszczególnymi kontrahentami
- - - - +
Wersja sieciowa + + + + +
możliwość pracy w dowolnej sieci w środowisku Windows Vista, 7, 8, 10          
możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom          
kontrola wprowadzania i poprawiania danych przez różnych użytkowników          
Przydatne funkcje          
archiwizacja danych z możliwością wprowadzenia hasła + + + + +
możliwość inicjalizacji bazy danych na podstawie pliku buforowego oraz programów Subiekt i mikroSubiekt firmy Insert + + + + +
możliwość bezpośredniej aktualizacji programu przez internet zapewniająca posiadanie zawsze aktualnej wersji zgodnej ze zmieniającymi się przepisami * + + + + +
pobieranie aktualnej tabeli odsetek ze strony internetowej producenta * + + + + +
możliwość zapoznania się bezpośrednio z poziomu programu z komunikatami serwisowymi, redagowanymi przez serwis producenta, mającymi na celu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez klientów  + + + + +
w przypadku awarii możliwość bezpośredniego serwisowania programu lub danych przez internet - krótki czas reakcji i minimalne koszty - + + + +
możliwość konsolidacji baz danych, czyli łączenia baz danych, np. połączenia w jeden program wielofirmowy kilku baz danych prowadzonych w programach jednofirmowych    - - + + +

* funkcja dostępna tylko przy ważnym abonamencie.

Program nie jest już dostępny
w sprzedaży dla nowych klientów.


Masz pytania?
22 455 56 00