producent oprogramowania

  • Polski
  • English

Szukaj

Jesteś tutaj:  »   »   »   » Rozpoczęcie pracy

STANDARD

Dla małych i średnich firm

znamy Twoje potrzeby
R2fk - oprogramowanie księgowe

Szybki start

Poniżej opisujemy, jak szybko rozpocząć pracę w programie.

Rozpoczęcie pracy

dane firmy 1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane. Szczególną uwagę należy zwrócić na pola: Rodzaj podatnika i Rozliczenia oraz na wszystkie parametry na zakładce Ustawienia.
 

2. W przypadku biura rachunkowego lub rozliczania kilku działalności klawiszem Ins wprowadzamy dodatkowe firmy lub źródła przychodów.


wprowadzenie właścicieli
3.
W przypadku osób prawnych lub jednostek budżetowych przechodzimy od razu do zakładania planu kont (punkt 7), natomiast e przypadku osób fizycznych oraz spółek osobowych wprowadzamy wszystkich rozliczanych podatników, czyli właściciela lub wspólników firmy. W oknie głównym klikamy w przycisk Właściciele i po wejściu do okna wprowadzamy nowego podatnika. Szczególnie zwracamy uwagę na zakładki Składki ZUS i Podatki. Czynności powtarzamy dla wszystkich współwłaścicieli.
 

4. W przypadku biura rachunkowego na liście właścicieli powinni się znaleźć właściciele i współwłaściciele wszystkich obsługiwanych firm oraz inni podatnicy rozliczani z przychodów z innych źródeł (np. najmu).


określenie udziałów 5. Po wprowadzeniu właścicieli musimy przypisać im udziały w poszczególnych firmach. W tym celu otwieramy ponownie okno Firmy i klikamy w przycisk .
 

 

6. W oknie Udziałowcy przypisujemy właścicieli firmy i określamy ich udziały. Udziały mogą być zmienne w różnych okresach.


plan kont
7.
Otwieramy okno Plan kont i wprowadzamy zakładowy plan kont. Tworzymy konta syntetyczne i analityczne. Na kontach analitycznych można bezpośrednio księgować. Konta syntetyczne zliczają salda podległych im kont analitycznych oraz innych syntetycznych.
plan kont
8.
W menu głównym wybieramy pozycję Ustawienia - Ustawienia kont i wprowadzamy parametry zapewniające prawidłowe dekretowanie wprowadzonych dokumentów.
rejestry ksiegowe
9.
W menu głównym wybieramy pozycję Ustawienia - Rejestry księgowe i określamy zestaw rejestrów, w których będziemy księgować.



Referencje

Fundacja ANIMUS w Wilkowie Osiedlu

"W 2011 roku podjęliśmy decyzję o zakupie programu finansowo-księgowego, nasz wybór to system R2fk firmy...

Łucja Marchaj-Miller
Prezes Zarządu

Fundacja ANIMUS w Wilkowie Osiedlu

Czytaj więcej »





TRASKO - INWEST Sp. z o.o. w OstrzeszowieGrupa DR. SCHNEIDER POLSKA w Jeleniej GórzeI.O. VENEZIA w WarszawieSzpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w TrzebnicyBiuro Rachunkowe VERUM s.c. we WrocławiuTechnologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. w ŁozienicyPolskie Sieci Energetyczne WSCHÓD Sp. z o.o. w RadomiuZakład Produkcji Spożywczej DIJO w ZabrodziuG.EN. GAZ ENERGIA S.A. w PoznaniuTeatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu
Newsletter Reset2